Marina Expósito, Carla Martínez i Clàudia Carrión, classificades per al Campionat de Catalunya

Les tres membres del Club Patinatge Artístic Lloret van fer una bona actuació a la competició territorial.

Carla Martínez, Clàudia Terradas i Marina Expósito juny 2019

Cuca Gimeno
Marina Expósito, Carla Martínez i Clàudia Carrión, classificades per al Campionat de Catalunya

00:00



El Club Patinatge Artístic Lloret segueix en bona dinàmica de resultats i aquest cap de setmana ha aconseguit classificar-se per al Campionat de Catalunya amb tres patinadores, gràcies a les bones actuacions a la competició territorial.

Són Clàudia Carrión, en categoria aleví, que va acabar en el primer lloc, i les infantils Marina Expósito, que va ser primera, i Carla Martínez, que va ser quarta. Totes tres participaran en el Campionat de Catalunya, que es farà els dies 27 i 28 de juliol a Vidreres. Són un resultats molt satisfactoris per l’entitat, segons la presidenta, Cuca Gimeno.

Clàudia Carrión, amb l’entenador Albert Trilla (CPA Lloret)

El mes de juliol serà intens pel club. Recordem que, a banda d’aquestes classificacions pel campionat de Catalunya, dies enrere dues patinadores van aconseguir els bitllets per als estatals en categoria cadet: Mar Cajal i Ariadna Garrassino.

El Club Patinatge Artístic Lloret treballa amb 80 esportistes de diferents edats. Estan dividides en tres grups: el de competició, amb una dotzena de participants; el d’iniciació, que va introduint a poc a poc l’aspecte competitiu; i l’escola, que només fa entrenaments.

La copa AFIA, que reuneix futbolistes majors de 55 anys, arriba al seu final

L'esdeveniment esportiu ha reunit un total de 800 persones i 25 delegacions provinents del Brasil, Estats Units i Alemanya.

Daniela Guillén, capitana d’Europa als FIM Intercontinental Games 2026

La lloretenca està molt orgullosa de la convocatòria i assegura que l'objectiu serà sobretot gaudir i promoure el motocròs.

Miguel Molina guanya les 6 hores de COTA del Mundial de Resistència

La prova s'ha disputat aquest cap de setmana al circuit de Las Américas, als EUA.

El Memorial Felipe Cerro dona el tret de sortida a una nova temporada del Bàsquet Lloret

El torneig reunirà aquest cap de setmana 16 equips al pavelló del Molí i servirà per començar a agafar rodatge abans de la nova temporada.