Matthew Tree i Neus Dalmau inauguren el Lloret Radical Poesia amb els Sonets de Shakespeare

Serà avui dijous, a les 19 hores, a la sala polivalent de la biblioteca. El cicle arriba a la 4a edició.

Matthew Tree
Matthew Tree i Neus Dalmau inauguren el Lloret Radical Poesia amb els Sonets de Shakespeare
00:00

Matthew Tree i Neus Dalmau obren aquest vespre la quarta edició del cicle Lloret Radical Poesia, impulsat pel LEAD, que és el Laboratori d’Expressions Artístiques i Desenvolupament.

Plegats oferiran un recital dels Sonets de Shakespeare en català i en anglès, amb l’acompanyament de la música de John Dowland, un dels llaütistes i compositors de llaüt més importants del Regne Unit. Matthew Tree apunta que aquests sonets tenen molts misteris al seu entorn i són molt diferents a la resta d’obra de Shakespeare.

“Són molt diferents a tota la resta de l’obra de Shakespeare, hi ha molts misteris al seu entorn, no se sap a qui estaven adreçats i se n’ha parlat moltíssim al llarg dels anys”

Matthew Tree

Matthew Tree creu que l’acte d’avui és molt interessant, ja que, com tota l’obra de Shakespeare, van ser escrits per ser recitats.

“Shakespeare i els poetes o dramaturgs d’aquella època es concentraven bàsicament en la transmissió oral i, de fet, és gairebé un accident tenir els textos seus, perquè ell no s’ho va plantejar mai”

Matthew Tree

Sobre els sonets, Tree reconeix que l’autor britànic és força radical i apassionat.

“Els sonets són molt apassionats, molt convençuts i tenen un toc contemporani que la resta de l’obra no sempre té”

Matthew Tree

El recital que obre el cicle Lloret Radical Poesia d’aquest any es farà avui, a les set de la tarda, a la sala polivalent de la biblioteca, i l’entrada és gratuïta. 

Un espectacle conjunt al Teatre posarà punt i final a la celebració del 75è aniversari del Casal de l’Obrera

Serà aquest diumenge a partir de les sis de la tarda i reunirà a membres de l'entitat cultural de tots els temps.

«Estimada Montserrat, encara que sigui mentida» arriba al Teatre de Lloret

El monòleg interpretat per Judit Saula serà aquest dissabte a les set de la tarda i encara queden algunes entrades disponibles.

La Biblioteca acull la xerrada «El català i tu» per fomentar l’ús de la llengua

La sessió tindrà lloc aquest dimecres a les set de la tarda a la sala polivalent i anirà a càrrec de Llenguaferits.

Rosa Fité porta els contes de la Castanyada a la Biblioteca

La sessió, que està adreçada a infants a partir dels quatre anys, serà aquest dissabte a les 11 del matí a la Sala Infantil.