‘Nits de piano’, el nou cicle de concerts dels Amics de la Música

La primera actuació arriba demà dijous amb la jove Emma Stratton; la seguiran Pilar López-Carrasco i Carlos Accotto, els dies 12 i 18 de juliol.

Conxa Alférez
‘Nits de piano’, el nou cicle de concerts dels Amics de la Música

00:00



Els Amics de la Música organitzen un cicle de recitals de piano dins del Lloret Outdoor Summer Festival. La primera actuació arriba demà dijous amb la jove Emma Stratton; la seguiran Pilar López-Carrasco i Carlos Accotto, els dies 12 i 18 de juliol, respectivament. Conxa Alférez, membre de l’entitat, ha explicat que l’objectiu és acostar la música a la població a un cost raonable.

Les audicions es faran a la sala gran d’assaig del teatre de Lloret. Segons Conxa Alférez, la música que s’oferirà serà coneguda pel públic.

El preu del cicle, anomenat Nits de Piano, és de 10 euros, tot i que els jubilats i els estudiants en paguen 7. També hi ha l’opció de comprar un abonament de 25 euros per als tres concerts, 15 euros per als jubilats i estudiants.

Totes les actuacions es faran a dos quarts de deu de la nit. Les entrades i abonaments es vendran al teatre una hora abans de l’actuació. Els diners que es recaptin es destinaran a finançar la restauració de l’orgue de la Parròquia de Sant Romà de Lloret.

«Estimada Montserrat, encara que sigui mentida» arriba al Teatre de Lloret

El monòleg interpretat per Judit Saula serà aquest dissabte a les set de la tarda i encara queden algunes entrades disponibles.

La Biblioteca acull la xerrada «El català i tu» per fomentar l’ús de la llengua

La sessió tindrà lloc aquest dimecres a les set de la tarda a la sala polivalent i anirà a càrrec de Llenguaferits.

Rosa Fité porta els contes de la Castanyada a la Biblioteca

La sessió, que està adreçada a infants a partir dels quatre anys, serà aquest dissabte a les 11 del matí a la Sala Infantil.

Tot a punt per la castanyada popular de Xino-Xano de diumenge

Enguany es cuinaran 120 quilograms de castanyes i 120 de moniatos i hi haurà jocs de fusta gegants pels més petits.