25 C
Blanes

‘Pupurri’, l’espectacle que estrena el Casal de l’Obrera aquest cap de setmana

L'obra l'ha escrit i dirigit Olga Arroyo i les actrius són quatre noies joves de Lloret que tenien ganes de col·laborar amb el Casal de l'Obrera.

Les quatre joves protagonistes (Casal de l'Obrera)
Les quatre joves protagonistes (Casal de l'Obrera)
Olga Arroyo

El Casal de l’Obrera presenta aquest cap de setmana l’espectacle Pupurri, protagonitzat per quatre joves lloretenques que ja havien fet coses de teatre prèviament i tenien moltes ganes de col·laborar amb el Casal.

Són la Neus, la Carla, la Jana i l’Iris, que sota la direcció de l’Olga Arroyo porten a l’escenari una obra que farà reflexionar sobre la relació entre generacions. Olga Arroyo, a banda de directora, és la creadora de l’espectacle.

“Et fa reflexionar per què nosaltres, els més grans i els més joves, ens hem d’adaptar mútuament: som diferents? Sí, som diferents generacions, però hi ha petites coses que sempre podrem gaudir junts”

Olga Arroyo

Olga Arroyo destaca l’energia de les quatre actrius i apunta que el públic passarà una bona estona.

“És una obra fresca i divertida que us farà passar una estona entretinguda amb aquestes quatre artistasses”

Olga Arroyo

Aquest cap de setmana hi haurà una doble funció de Pupurri, al Casal de l’Obrera. Serà tant dissabte com diumenge, a les sis de la tarda. Les entrades valen 5 euros i es poden comprar al Puntet o al mateix Casal de l’Obrera el dia de la representació. 

Contingut per a tu

La policia fa servir la càmera tèrmica dels drons per prevenir accidents a la nit

És una eina que permet detectar situacions de risc de manera immediata i amb una "gran precisió".

Què hem de fer si veiem foc o una columna de fum en el bosc?

Lloret de Mar es troba ara en un risc moderat d'incendi forestal, que dona "una certa tranquil·litat però sempre cal estar alerta".

Concert de festa major aquest dissabte a Lloret de Dalt

Amb el duet format per Josep Soto i Jordi Torrents, que actuaran -si el temps ho permet- a les 22h.

Lara Torres: “és un honor ser la pregonera de les festes de Can Carbó i Mas Baell”

En el seu discurs, defensarà que vida de barri és possible en aquest indret, on "la convivència és excel·lent".

El Club Marina Casinet recupera el concert de jazz previ a la pandèmia

Es duu a terme avui (22h), a davant de la seu de l'entitat, en un sopar amb socis i simpatitzants.

Darrers programes

Bon Dia Bona Hora – 7 JULIOL 2025

L'informatiu matinal

Cocodril Club – 6 Juliol 2025

La història del pop-rock amb les cançons que s’han convertit en autèntics himnes

Club Privé – 5 Juliol 2025

Les nits de dissabte gaudeix del ritme que marca Disco Privé en el seu club particular

Ràdio Box – 5 Juliol 2025

L’actualitat musical i les novetats de la setmana. Presentat per Albert Batlle.