26.1 C
Blanes

Sandra Forte oferirà un recital de piano benèfic amb l’orgue

El concert, organitzat per Amics de la Música, es farà demà dimecres a les nou del vespre a l'església.

Orgue de la parròquia
Orgue de la parròquia
Joan Pau Romaní

Nou concert de piano a la parròquia. Si la setmana passada el músic Xavier Compte va obrir el cicle de concerts a l’església parroquial de Sant Romà, aquest dimecres serà el torn de la intèrpret Sandra Fonte. Els Amics de la Música organitzen aquest certamen per aconseguir fons per restaurar l’orgue.

Un membre de l’entitat, Joan Pau Romaní, assegura que Fonte oferirà una audició inspirada en la música cubana, amb melodies molt populars.

Romaní ha destacat que els sons del país caribeny mantenen una relació estreta amb Lloret. L’exemple, segons diu, el tenim amb l’òpera La Bella Dolores.

El concert de Sandra Fonte es farà aquest dimecres a l’església parroquial de Sant Romà, a partir de les nou del vespre. L’entrada val deu euros i els diners que es recaptin es destinaran a la restauració de l’orgue.

Contingut per a tu

Jutgen un acusat que s’enfronta a més de 14 anys de presó per violar la parella en un hotel de Lloret de Mar

El processat ho nega i diu que ella va voler agredir-lo amb una ampolla perquè estava gelosa.

Un detingut de 19 anys a Lloret de Mar que fugia d’un control d’alcoholèmia i va acabar encastant el vehicle

Se li atribueixen diversos delictes contra la seguretat viària, com circular sense carnet de conduir.

Les pluges no afecten Lloret de Mar, però fan suspendre els actes de dissabte per precaució

La normalitat ha tornat aquest diumenge, en què s'han dut a terme les Skate Series, les festes de barri o la travessia Fusano.

Les novetats a les platges de Lloret de Mar, aquest estiu

S'hi suma una tercera torre per a socorristes, un mòdul nou a Sa Boadella i es renova el punt d'informació turística de Fenals.

Iván Jiménez i Volha Marmyl guanyen la Travessia Fusano, en una edició molt emotiva

Aquest diumenge s'ha recordat en Yasuji Fusano i al recentment desaparegut Cisco Marquès, pilars del Club Natació.

Darrers programes

Bon Dia Bona Hora – 7 JULIOL 2025

L'informatiu matinal

Cocodril Club – 6 Juliol 2025

La història del pop-rock amb les cançons que s’han convertit en autèntics himnes

Club Privé – 5 Juliol 2025

Les nits de dissabte gaudeix del ritme que marca Disco Privé en el seu club particular

Ràdio Box – 5 Juliol 2025

L’actualitat musical i les novetats de la setmana. Presentat per Albert Batlle.