Tots els dissabtes d’aquest mes de març es podrà tornar a gaudir de la visita teatralitzada a la Casa Museu Can Font. Es farà en castellà i es titula Memorias del pasado.
L’activitat convida als participants a conèixer amb més profunditat la història de la casa, de la mà dels seus protagonistes. Anirà a càrrec dels actors Joan Romà Ortiz i Anna Peña, tal com ha explicat el regidor de Patrimoni Cultural, Xavi Flores.

La Casa Museu de Can Font és l’únic edifici indià de Catalunya que està obert al públic. A banda de conèixer les diferents parts de la casa, també s’explicaran aspectes molt interessants de la vida dels lloretencs de finals del segle XIX i principis del segle XX.
L’activitat començarà a les sis de la tarda. Les places són limitades i cal inscripció prèvia. El preu general de les entrades pels adults és de 5 euros. Pels menors de 12 anys, l’accés és gratuït. Es poden adquirir al Museu del Mar, al telèfon 972 36 44 54, o al web de Patrimoni Cultural.