El sector turístic de Lloret està ultimant un sistema pioner que permetrà al visitant fer reserves hoteleres les 24 hores del dia. El sistema funcionarà des d'un terminal, que s'instal·larà a l'exterior de l'oficina de turisme que hi ha situada als afores del municipi, en la carretera de Vidreres.
Servirà, sobretot, al visitant que arribi quan l'oficina estigui tancada i vulgui saber en quins hotels hi ha places disponibles. El mateix terminal li permetrà fer una reserva i li indicarà el camí per arribar fins a l'establiment.
Segons fonts de Lloret Turisme, aquest sistema de reserves hoteleres que funciona dia i nit és pioner a Catalunya. L'utilitzen, a part de Lloret, només a Cambrils. A més de fer reserves, el terminal també dóna informació turística sobre la vila. En el cas de Lloret, es posarà en marxa la primera setmana de juliol a l'exterior de l'Oficina de l'Avinguda de les Alegries.
D'altra banda, l'ens que aplega el sector públic i privat turístic de Lloret està renovant el seu portal a internet (lloretdemar.org). L'objectiu lògic és millorar la presència de la destinació a la xarxa per tal d'arribar al màxim nombre d'internautes, tant si són turistes com si són professionals del sector.
Entre altres accions, ofereix continguts personalitzats a visitants potencials i s’ha adequat als criteris d’accessibilitat, per exemple, per a persones amb problemes de visió. Tot això ho podran comprovar, vostès mateixos, si visiten el portal de turisme del municipi.