La Xarxa de Jardins Històrics treballarà per captar socis aquest 2017

L'associació, impulsada per Lloret, ha celebrat la seva primera assemblea aquest matí a Madrid, coincidint amb la fira de turisme FITUR.

Assemblea

Albert Robert
La Xarxa de Jardins Històrics treballarà per captar socis aquest 2017

00:00



La Xarxa Europea de Jardins Històrics, que va ser impulsada per Lloret, ha celebrat la seva primera assemblea aquest matí.

El regidor de Patrimoni Cultural, Albert Robert, explica que s’han establert les accions previstes per aquest any, que van encaminades a captar el màxim nombre de socis possibles i a l’organització d’un fòrum de cara a la tardor.

Ara mateix, la xarxa la integren Lloret de Mar, Aranjuez i el Laboratori de Patrimoni, Creativitat i Turisme Cultural de la Universitat de Barcelona. Aquests primers mesos de funcionament han servit per situar-se en l’àmbit dels jardins històrics.

L’assemblea s’ha celebrat a Madrid, coincidint amb la fira de turisme FITUR.

Tot a punt per la 13a Marxa de Torxes

El recorregut, que començarà aquesta nit a les nou del vespre i sortirà des de la Dona Marinera, estrena enguany nou itinerari.

L’Esplai Capicua inaugura exposició per celebrar el seu 35è aniversari

Hi trobareu objectes, fotografies i anècdotes de les quals han estat les tres dècades i mitja d'història de l'agrupació lloretenca.

Tarda de contes a la plaça Melcior Montero

L'activitat, a càrrec de la narradora oral Mon Mas, pretén apropar la biblioteca als barris més allunyats.

La Festa Major de les Alegries arriba diumenge amb una programació pensada per a tots els públics

Entre els actes més destacats trobarem la Batallada, el dinar a la Pineda i el berenar popular amenitzat amb discjòquei.