200 puntaires participaran a la 17a edició de la trobada de puntaires de Lloret de Mar

Se celebra demà, coincidint com sempre amb la Diada Nacional de Catalunya. Serà de 10 a 13 hores al passeig Verdaguer.

Rosa Clota
200 puntaires participaran a la 17a edició de la trobada de puntaires de Lloret de Mar

00:00



Al voltant de 200 puntaires s’aplegaran demà a Lloret de Mar, amb motiu de la trobada que organitzen cada Diada Nacional de Catalunya les puntaires de la vila. La presidenta de l’associació de puntaires, Rosa Clota, lamenta que seran menys de les que li agradaria per la coincidència amb la gran manifestació de Barcelona.

La concentració de puntaires, que arriba a la 17a edició, començarà a les deu del matí al passeig Verdaguer, on mostraran la tècnica de les puntes de coixí. Rosa Clota ha explicat que ho fan per afició i solen regalar les seves creacions a familiars i amics.

Les puntaires que participaran a la trobada provenen de diferents zones de les demarcacions de Girona i Barcelona. Segons la puntaire lloretenca, cada cop són dones més grans, perquè costa molt atraure el jovent.

La trobada es farà demà dimarts al matí, de deu a una, al passeig Verdaguer.

El Castaween omplirà Lloret de zombis amb una batucada i cercavila tenebroses

La desfilada serà aquest dissabte a dos quarts de set de la tarda i sortirà des de la plaça de la Vila, on en tornar hi haurà també una disco zombi.

El lloretenc Ramón Vilaró, guardonat amb un Premi Anual de Periodisme Internacional

El que va ser corresponsal d'El País, reivindica la professió del periodista en una era marcada per la digitalització, la sobreinformació i les notícies falses.

El fons de la família Frigola, protagonista del Dia Mundial del Patrimoni Audiovisual

La celebració es fa aquest dimecres al Teatre, on es projectarà el muntatge audiovisual "Un temps en imatges. Arseni Frigola i Roca (1923-2017)".

Lloret de Mar es prepara per celebrar la 3a edició del Castaween

La programació combina activitats familiars, una cercavila terrorífica, la Panic Race i la tradicional Castanyada de Xino-Xano.