Fer un viatge pels bars i restaurants de Lloret a través dels seus vermuts. Aquesta és la proposta de les jornades “VermuLloret”, que han començat aquest cap de setmana. Les organitzen, de manera conjunta, el Gremi de Bars, Restaurants i Cafeteries de Lloret amb l’Ajuntament. Hi participen 24 bars i restaurants de la vila, que oferiran els seus vermuts amb propostes i combinacions molt atractives.
La regidora de Bars, Restaurants i Cafeteries, Lara Torres, assenyala que la iniciativa vol “posar en valor l’oferta dels diferents establiments de la vila” i explica que també es podrà entrar en diferents promocions.
Amb aquesta proposta, també es vol posar en valor la tradició dels vermuts i ajudar a la recuperació del sector de la restauració, molt castigats durant la pandèmia. L’alcalde, Jaume Dulsat, assenyala que “treballem en tot allò que vagi en favor de la restauració”.
La iniciativa també compta amb l’anomenat “Vermupassport”, a través del qual es podran guanyar diferents premis, com entrades pel Festival Som de Mar, una SmartTV o 50 euros en compres als establiments de l’Associació de Comerciants.
Per entrar en el sorteig, s’haurà de tenir els segells de sis bars o restaurants que participin en la ruta de vermuts: tres del centre de la vila i tres més que estiguin situats als entorns de Lloret. Francesc Alsina, gerent del Gremi de Bars, Restaurants i Cafeteries, explica que “una vegada has realitzat aquest viatge, s’ha de dipositar el passaport en alguna de les caixes que hi haurà als establiments”.
Les jornades “VermuLloret” han començat aquest cap de setmana i s’allargaran fins al 18 de juliol.