16 C
Lloret de Mar

300 alumnes de l’Institut Escola participaran a una jornada escolar d’atletisme

Serà demà divendres i el centre l'organitza cada any per fomentar l'exercici i, a la vegada, donar a conèixer les instal·lacions que hi ha a Lloret.

Adolescents practicant atletisme a les pistes de Lloret
Adolescents practicant atletisme a les pistes de Lloret

Darreres Notícies

L’Institut Escola de Lloret de Mar organitza una jornada escolar a les pistes d’atletisme, aquest divendres al matí. Hi participaran els alumnes de Secundària, que són uns 300, i els de quart seran els encarregats de dirigir les diferents activitats.

servicios profesionales jimenez

Àlex Gil, professor d’Educació Física del centre, explica que la jornada s’organitza cada any amb la voluntat de fomentar la pràctica esportiva entre l’alumnat.

“Intentem fer arribar l’esport, en aquest cas l’atletisme, a tot l’alumnat”

Àlex Gil

Evidentment, el centre té molt present que aquest divendres l’onada de calor arribarà al seu pic i, per tant, evitaran les hores de temperatures més elevades i, a més, faran activitats d’aigua al llarg del matí.

Àlex Gil ha posat de relleu que la jornada permet fomentar els beneficis que té la pràctica esportiva per als adolescents, però també donar-los a conèixer les instal·lacions esportives que hi ha a Lloret de Mar.

spot_img

El + Vist