600 participants es reuneixen a Lloret pels Jocs Esportius Escolars Anglesos

Ocupen bona part de les instal·lacions esportives municipals per fer-hi competicions de futbol i 'netball'.

Joan Bernat
600 participants es reuneixen a Lloret pels Jocs Esportius Escolars Anglesos

00:00



Més de 600 estudiants anglesos amb diversos acompanyats són a Lloret aquests dies amb motiu dels Jocs Esportius Escolars Anglesos, que fa més d’una dècada que es disputen a Lloret de Mar, tant a la primavera com a la tardor.

Els infants, que tenen fins a dotze anys, fan futbol i netball, una disciplina semblant al bàsquet, però amb normes diferents i cistelles sense taulell. El regidor d’Esports, Joan Bernat, troba molt positiu que cada any escullin Lloret per a la seva activitat.

Les proves es duen a terme durant dos dies als dos pavellons d’esports i als tres camps de futbol, el municipal, el del Molí i el de les pistes.

El Club Hoquei Lloret debuta en lliga aquest cap de setmana, a la pista del Noia, en el seu retorn a la màxima categoria

Els homes de Manel Díez afronten aquest complicat desplaçament amb l'objectiu de començar a fer camí cap a la permanència.

L’Eurockey Cup sub-15 reunirà 20 equips en un torneig que es disputarà entre Lloret de Mar i Blanes

El torneig començarà aquest dijous a les 11 del matí amb el sorteig dels grups al Pavelló i acabarà diumenge amb una final a 3.

El Club Natació Lloret guanya dotze medalles en el Trofeu Sant Narcís de Promeses 2026

Va destacar l'actuació de Luka Ryazanov, guanyador de dues medalles d'or i escollit el millor nedador de la categoria 2015.

Emilly Den Otter (Karate Driss Academy), medalla de bronze en la Lliga Nacional de karate

Ho ha fet en el seu primer any en categoria cadet, després de proclamar-se, l'any passat, campiona d'Espanya.