El centre cívic del Rieral ofereix sis cursos variats per aquest estiu

Per compensar l'aturada de l'activitat per la crisi del coronavirus, l'equipament fa una oferta reduïda, però diferent a l'habitual, per aquest estiu.

Un dels cursos que s'han fet al centre cívic

Lara Torres
El centre cívic del Rieral ofereix sis cursos variats per aquest estiu

00:00



L’Ajuntament ha creat una oferta de cursos d’estiu al centre cívic del Rieral. L’esclat de la crisi del coronavirus va obligar a aturar tota l’activitat i, per tant, es van haver d’anul·lar els cursos municipals que s’estaven fent o que estaven programats. Per compensar-ho, el Consistori ha preparat una oferta més reduïda però diferent a l’habitual, tal com ha explicat la regidora de Participació Ciutadana, Lara Torres.

Les classes es faran entre el 6 de juliol i el 28 d’agost. Repassem l’oferta: el dilluns a la tarda, de sis a vuit, es farà un curs de ganxet de colors i amigurumis amb Lourdes Pagès; el dimarts, també de sis a vuit, hi haurà un curs de pintura amb Stella González; el dimecres la proposta es titula Reciclem i restaurem amb Rosa Haba, al matí de nou a onze; el dijous a la tarda, de sis a vuit, es farà un taller de dibuix i il·lustració amb Eva Ramos; i el divendres hi ha doble proposta: al matí de nou a onze Cosim a màquina amb Ascen Vázquez i a la tarda, de sis a vuit, Pulseres i puntes amb Rosa Carrasco.

Tots es faran al centre cívic del Rieral i estan oberts a tothom. Les inscripcions comencen dilluns que ve, 22 de juny, i s’han de fer online, a través del web de l’Ajuntament. Per més informació es pot trucar al 972 36 44 06 o enviar un correu electrònic a centrescivics@lloret.cat. El preu de tots els cursos és de 18,5 euros, amb descompte per als majors de 65 anys, que pagaran 14 euros.

Pel que fa al centre cívic del Rieral, obrirà les portes amb normalitat a partir de dilluns vinent. L’horari del centre cívic, durant tot l’estiu, serà de nou a una i de cinc a vuit, de dilluns a divendres.

Tallers d’estiu del Centre Cívic del Rieral

 

El Último Tributo actuarà aquest dissabte al Passeig Marítim

El concert, que forma part de la programació de la Setmana de la Mobilitat, serà a les vuit de la tarda.

La Casa Cultural Andalusa de Lloret celebra el primer aniversari de la seva seu amb un dinar per a socis i seguidors

L'esdeveniment serà aquest diumenge a les dotze del migdia a la seu de l'entitat i s'allargarà fins a les deu de la nit.

Tapeo Sound System donarà el tret de sortida a la jornada de concerts de la Setmana de la Mobilitat

L'espectacle, obert a tothom, serà aquest divendres a les vuit del vespre al Passeig Marítim.

La 26a trobada de puntaires obrirà la jornada de l’11 de setembre

L'activitat serà de deu del matí a una del migdiada al passeig Verdaguer.