Avui s’obren les preinscripcions dels cursos esportius municipals de Lloret de Mar

Els interessats s'han d'apuntar en línia, al web lloret.cat.

Usuaris de la piscina

Anna Garcia-Castany
Avui s’obren les preinscripcions dels cursos esportius municipals de Lloret de Mar

00:00



Avui s’ha obert el termini de preinscripcions per als cursos esportius municipals. Les activitat s’adrecen, especialment, a majors de 60 anys i a menors d’edat. Aquest any, com a novetat, els interessats només poden apuntar-se en línia, mentre que el pagament s’haurà de realitzar a la Piscina Municipal, amb cita prèvia.

Competició de natació a la piscina, el passat mes de gener.

L’oferta pel públic sènior -els majors de 60 anys empadronats a Lloret- compta amb classes de natació, aquagym, assessorament aquàtic, gimnàstica de manteniment, marxa nòrdica i ioga. Pel que fa als infants i joves d’entre 5 i 17 anys, s’ofereixen cursos de natació de diferents nivells.

El parc urbà de la zona del Rieral. (Facebook Marina Nicolàs)

També hi haurà disponible, per a majors d’edat, una activitat de manteniment als parcs de salut, per fer exercici un o dos cops per setmana. A més, es posarà a disposició dels majors de 14 anys el carnet del programa “corre-camina”, que permet córrer o caminar pel carril exterior de gespa artificial de les Pistes d’Atletisme.

Tot plegat té com a objectiu fomentar la salut i la pràctica esportiva, segons argumenta la regidora d’Esports, Anna García-Castany. Afegeix que «és important motivar la gent, posant facilitats com els preus assumibles dels cursos».

Cal tenir en compte que aquest any, a causa de la covid, els cursos esportius limiten l’aforament i mantenen les mesures de prevenció ja habituals: ús de mascareta en espais comuns (no en la pràctica esportiva), higiene de mans i distància social.

El llibret (que podeu consultar aquí), amb tota l’oferta, els preus i la informació relativa a les preinscripcions, es pot descarregar al web de l’Ajuntament. A més, també s’inclou l’activitat i els contactes de les diferents entitats, clubs i associacions esportives de la vila. També s’editarà en paper i es trobarà a les dependències municipals.

Daniela Guillén pot fer història aquest cap de setmana al Mundial de Motocròs femení

La lloretenca afronta l'última prova com a líder i, si guanya, serà la primera pilot espanyola en aconseguir-ho.

El Bàsquet Lloret inaugura la nova temporada a Supercopa amb una derrota a Martorell (69-62)

L'entrenador, Marc Ciurana, no està content amb el joc de l'equip i considera que els falta temps per agafar el nivell necessari.

Lloret torna a ser seu de les Skate Series amb els millors especialistes de skate i roller

La competició se celebrarà de dissabte a diumenge a primera línia de mar, a la zona del Monument de la Sardana.

L’Aurora obre inscripcions als cursos de dansa del ventre amb la ballarina Cristina Catalán

Les classes començaran el 5 d'octubre, s'impartiran al teatre de Lloret i comptaran amb tres nivells.