Xatrac ha hagut de doblar el nombre de grups en algunes activitats de natura d’aquest estiu

Valora positivament com ha anat l'estiu "de la pandèmia".

Activitat d'snorkel d'aquest estiu

Ariadna Peña
Xatrac ha hagut de doblar el nombre de grups en algunes activitats de natura d’aquest estiu

00:00



Xatrac fa una valoració positiva de com ha anat l’estiu, quan falten dues setmanes –fins a finals de setembre- per acabar amb les activitats de natura que organitza. Des de sortides d’snorkel fins a natació en aigües obertes –entre Fenals i Santa Cristina-, passant per les gimcanes familiars al bosc.

L’entitat explica que aquest mes d’agost ha hagut de doblar alguns grups, davant la demanda creixent. La majoria d’usuaris han estat turistes de proximitat, catalans, amb perfils –això sí- variats. «Des de famílies amb nens, parelles de joves o algú sol», exposa la responsable de comunicació, Ariadna Peña. Alguns fins i tot han repetit, per tornar a gaudir de l’entorn natural de la destinació.

L’entitat organitza cada cap de setmana sortides d’snorkel a la Punta Garbí de Fenals, davant de la Casa del Mar, i de natació en aigües obertes entre Fenals i Santa Cristina. A més, també du a terme gimcanes familiars i un taller de biologia marina.

Les activitats valen 2 euros. Un preu simbòlic, que financia Lloret Turisme, a fi d’atraure públic i reunir diners per a una activitat a favor del medi ambient que ha de tenir lloc el mes d’octubre. Tota la informació es pot consultar al web de Lloret Turisme o a www.xatrac.org.

seu xatrac
La seu de Xatrac, la Casa del Mar, a Fenals (font: Xatrac).

La reserva de places s’ha de fer a través de l’Oficina de Turisme de l’avinguda de les Alegries, de manera presencial o al telèfon 972 36 57 88.

La temporada turística a Lloret encara s’allargarà fins a mitjan novembre

Segons Enric Dotras, president del Gremi d'Hostaleria, aquests últims mesos, els més destacats de l'estiu, hi ha hagut bones ocupacions i els preus han estat adients.

Temporada satisfactòria al Water World, tot i que hauria estat millor amb menys calor

El director del parc aquàtic reconeix que ha estat una bona temporada, però les temperatures extremes els han perjudicat.

Les Oficines de Turisme de Lloret superen les 44.000 atencions en el primer semestre

En sis mesos, ja s'han registrat gairebé el 67% de totes les atencions registrades durant l'any passat.

Lloret reconeix 25 anys de col·laboració amb Nehar Travel

L'Ajuntament ha volgut agrair la trajectòria de l'agència de viatges macedònia i la seva vinculació amb la destinació.