La Lloretrail d’aquest diumenge espera aplegar prop de 600 participants

És la tercera vegada que es programa, després d’haver-se suspès en dues ocasions anteriors a causa de la pandèmia.

Entrenament per a la prova
Anna Garcia-Castany i Josep Lluís Blanco
La Lloretrail d’aquest diumenge espera aplegar prop de 600 participants
00:00

Entre 500 i 600 participants s’esperen en la Lloretrail d’aquest diumenge, organitzada per La Sansi i amb el suport de l’Ajuntaments. Recordem que és la tercera vegada que es programa, després d’haver-se suspès en dues ocasions anteriors a causa de la pandèmia.

Per tant, si res no ho impedeix, aquest diumenge, 27 de setembre, a partir de dos quarts de vuit del matí, començaran a córrer els primers participants. La prova esportiva comptarà amb totes les mesures de seguretat de la Covid-19, com l’ús de la mascareta abans i després de la prova, el control de temperatura i el rentat de mans, a més de les sortides esglaonades per evitar aglomeracions, segons ha explicat la regidora d’Esports, Anna García-Castany.

La cursa tindrà la sortida i l’arribada a la Font de la Kaikuta, amb dues distàncies: 5 i 12 quilòmetres. En els dos casos, es passarà per indrets muntanyosos de Lloret que solen ser poc coneguts.

La cita és aquest diumenge. A partir de dos quarts de vuit del matí, començaran a sortir els participants de la cursa de 12 quilòmetres i, a partir de dos quarts de deu, ho faran els de la distància de 5 quilòmetres. Cal destacar que entre els assistents hi haurà Joan Villuendas, president de la Federació Catalana d’Atletisme i vicepresident de la Federació Espanyola.

Daniela Guillén pot fer història aquest cap de setmana al Mundial de Motocròs femení

La lloretenca afronta l'última prova com a líder i, si guanya, serà la primera pilot espanyola en aconseguir-ho.

El Bàsquet Lloret inaugura la nova temporada a Supercopa amb una derrota a Martorell (69-62)

L'entrenador, Marc Ciurana, no està content amb el joc de l'equip i considera que els falta temps per agafar el nivell necessari.

Lloret torna a ser seu de les Skate Series amb els millors especialistes de skate i roller

La competició se celebrarà de dissabte a diumenge a primera línia de mar, a la zona del Monument de la Sardana.

L’Aurora obre inscripcions als cursos de dansa del ventre amb la ballarina Cristina Catalán

Les classes començaran el 5 d'octubre, s'impartiran al teatre de Lloret i comptaran amb tres nivells.