Comencem setmana i, si volem, ja podem tornar a sopar en un restaurant. Aquest diumenge s’ha acabat l’estat d’alarma i això implica, entre altres coses, que ja no tinguem toc de queda. A més a més, també des d’aquest diumenge, s’amplia l’horari de bars i restaurants, que podem atendre clientela al local fins a les onze de la nit. Una bona notícia per un sector que ha passat molts mesos amb fortes restriccions.
Avui valorem la situació amb el president de l’associació de bars, restaurants i cafeteries de Lloret de Mar, Nino Gómez.
Dijous i divendres passat es va fer un cribratge massiu a Lloret de Mar i avui sabem com va anar. L’objectiu era detectar casos asimptomàtics a la vila per poder tallar cadenes de transmissió de la Covid-19. Ho comentem amb la directora de l’Àrea Bàsica de Salut de Lloret i Tossa, la doctora Cristina Castellà, i amb la regidora de Salut Pública, Jennifer Pérez.
Com cada dilluns, repassem els resultats dels principals equips de la vila aquest cap de setmana.
Aquest dimecres, es farà l’última xerrada del cicle de conferències destinades a entitats i associacions culturals sobre oportunitats i reptes després de la Covid-19. Aquesta setmana és el torn d’Alba Colombo, professora dels Estudis d’Arts i Humanitats de la UOC i investigadora principal del projecte de recerca europeu FestSpace sobre esdeveniments i espai públic amb qui parlem en el BDBH.
I també parlem amb la cap d’estudis de l’escola Immaculada Concepció, Ceci Martínez, perquè el centre celebra, a partir d’avui, la Setmana de les Matemàtiques, i volem saber en què consisteix.
Acabem explicant que l’entitat lloretenca Junts contra l’AME compta amb un nou punt de recollida de taps de plàstic a Tordera.
