Avui es posa punt i final a l’Estudiant de Ferro

Amb la prova de natació, amb 120 alumnes dels instituts Rocagrossa, Coll i Rodés, Institut-Escola i la Immaculada Concepció.

Els alumnes, en la presentació de l'Estudiant de Ferro, a l'emissora
Sandra Solers
Avui es posa punt i final a l’Estudiant de Ferro
00:00

Avui es posa punt i final a l’Estudiant de Ferro. Amb la tercera i última prova, que és de natació. Hi participen 120 alumnes, de quatre instituts de Lloret de Mar, que nedaran al mar, a la badia de Fenals.

Una de les mestres responsables, Sandra Solers, de la Immaculada Concepció, destaca que és un «repte voluntari amb alumnes de 3r i 4rt de la ESO».

L’Estudiant de Ferro és un triatló voluntari en el qual hi participen alumnes de quatre centres educatius de Lloret: l’institut Rocagrossa, el Coll i Rodés, l’Institut-Escola i la Immaculada Concepció.

L’activitat consta de tres proves, que es reparteixen al llarg del curs, una per cada trimestre. A finals de l’any passat, van fer una cursa a peu pels boscos de Lloret. La segona, a finals de març, va ser una prova de Bicicletes Tot Terreny. I avui es tanca el projecte, amb la natació.

Els estudiants en una de les proves a la platja de Fenals
Els estudiants en una de les proves a la platja de Fenals

L’Estudiant de Ferro és una prova esportiva no competitiva, que va més enllà. Es tracta de passar una bona estona, conèixer estudiants d’altres centres i descobrir l’entorn natural de Lloret.

El triatló està organitzat pels instituts de Lloret, amb el suport de l’Ajuntament i del Consell Comarcal de la Selva.

La selectivitat extraordinària del mes de setembre arriba al seu final i passarà a fer-se al juliol

Quique Molina, director de l'Institut Roca Grossa, valora positivament el canvi i afirma que l'alumnat sortirà beneficiat.

L’Ajuntament inverteix 350.000 euros en millores als centres educatius de Lloret de Mar

Les actuacions s’han fet durant l’estiu i inclouen nous espais de joc, treballs de pintura, reparacions i renovació de mobiliari i equipaments.

Les famílies de l’Institut Sant Quirze denuncien la incertesa pel nou batxillerat

L’AFA reclama més informació sobre les aules mentre el regidor d’Educació assegura que el consistori fa mesos que pressiona el Departament.

La Plataforma per una Educació Digna a Lloret denuncia la retallada de l’Aula d’Acollida Intensiva per al curs vinent

PEDAL considera que és una "eina clau" per a la immersió lingüística, però que no ha funcionat bé per culpa de la “pèssima planificació” per part del Departament d’Educació.