La Marxa de les Platges del Xino-Xano tornarà a acabar a la platja de Santa Cristina

La caminada s'ha programat, com sempre, per l'últim diumenge de setembre i els dorsals ja es poden comprar.

Un tros del camí de ronda, a la Marxa de les Platges de l'any passat
Miquel Joancomartí
La Marxa de les Platges del Xino-Xano tornarà a acabar a la platja de Santa Cristina
00:00

Ja es poden comprar els dorsals per a la Marxa de les Platges del Xino-Xano, que arriba l’últim diumenge de mes, 24 de setembre. Com a novetat, aquest any la caminada tornarà a acabar a la platja de Santa Cristina, com s’havia fet tradicionalment.

Recordem que l’any passat es va canviar el recorregut i es va fer circular amb sortida i arribada a Lloret. Aquest cop, es manté la sortida des de Lloret, en concret a Sa Caleta, però l’esmorzar es farà a Santa Cristina, tal com ha confirmat un membre de la penya, Miquel Joancomartí.

“Ens ha semblat que era més adient acabar la marxa a Santa Cristina, perquè és una platja molt emblemàtica i no es podia deixar fora d’una marxa que, justament, es diu les platges”

platges 2022 (1)
Caminada de les Platges del 2022
Miquel Joancomartí

A l’arribada a Santa Cristina, es farà una sardinada popular i, per tornar, hi haurà servei de bus gratuït per a qui ho vulgui. Tot i la modificació del recorregut, el nombre de quilòmetres i la durada del trajecte serà similar.

“La distància serà poc més o menys la mateixa, uns 10 quilòmetres, i el temps per fer-la és de tres hores”

Miquel Joancomartí

La marxa de les Platges del Xino-Xano s’organitza en el marc dels actes de celebració del Dia Mundial del Turisme, que és el 27 de setembre.

La caminada serà el diumenge anterior, dia 24, i els dorsals es poden adquirir al Puntet o a través de la pàgina web del Xino-Xano, al preu de 10 euros. O bé el mateix dia de la marxa, per 15 euros. El preu inclou els avituallaments, l’esmorzar i una samarreta. La previsió és que hi participin un miler de persones.

Daniela Guillén pot fer història aquest cap de setmana al Mundial de Motocròs femení

La lloretenca afronta l'última prova com a líder i, si guanya, serà la primera pilot espanyola en aconseguir-ho.

El Bàsquet Lloret inaugura la nova temporada a Supercopa amb una derrota a Martorell (69-62)

L'entrenador, Marc Ciurana, no està content amb el joc de l'equip i considera que els falta temps per agafar el nivell necessari.

Lloret torna a ser seu de les Skate Series amb els millors especialistes de skate i roller

La competició se celebrarà de dissabte a diumenge a primera línia de mar, a la zona del Monument de la Sardana.

L’Aurora obre inscripcions als cursos de dansa del ventre amb la ballarina Cristina Catalán

Les classes començaran el 5 d'octubre, s'impartiran al teatre de Lloret i comptaran amb tres nivells.