Sílvia Castillo tanca el festival d’orgue de Chamonix – Mont-Blanc

L’organista lloretenca està molt satisfeta de l’experiència i agraeix la bona organització i la gratificant acollida que va tenir per part del públic.

Silvia Castillo, amb l'orgue de Chamonix
Sílvia Castillo
Sílvia Castillo tanca el festival d’orgue de Chamonix – Mont-Blanc
00:00

El festival d’orgue de Chamonix – Mont-Blanc ha comptat aquest any amb presència lloretenca: Sílvia Castillo ha estat l’encarregada del concert de cloenda.

L’organista està molt satisfeta de l’experiència i agraeix la bona organització i la gratificant acollida que va tenir per part del públic.

“Ha sigut una fantàstica experiència fer la cloenda del festival d’aquest any, amb un públic molt entusiasmat i agraït, i això m’ha arribat al cor”

Sílvia Castillo
Silvia Castillo Chamonix (3)
L’església de Saint Michel de Chamonix, el dia del concert de la Sílvia

Després de ser a terres franceses, Sílvia Castillo no s’atura, perquè ja té l’agenda de concerts marcada per aquest trimestre: el 22 de setembre actuarà a Granollers, a l’octubre dirigirà una orquestra de cambra a la Catedral de Girona i al desembre participarà al concert de Nadal del Teatre organitzat pels Amics de la Música de Lloret.

“Estic molt i molt agraïda al meu instrument, l’orgue, i a la música, que em donen tantes i tantes satisfaccions”

Sílvia Castillo

Sílvia Castillo, originària d’Argentina, fa molts anys que viu a Lloret i, tal com ha dit ella mateixa, se sent orgullosa de poder representar la vila allà on va.

Rock per Xics actuarà aquest diumenge a Lloret en el marc de la Setmana de la Mobilitat

El concert serà a les cinc de la tarda al passeig marítim, que durant tota la jornada estarà tallat al trànsit.

El Último Tributo actuarà aquest dissabte al Passeig Marítim

El concert, que forma part de la programació de la Setmana de la Mobilitat, serà a les vuit de la tarda.

La Casa Cultural Andalusa de Lloret celebra el primer aniversari de la seva seu amb un dinar per a socis i seguidors

L'esdeveniment serà aquest diumenge a les dotze del migdia a la seu de l'entitat i s'allargarà fins a les deu de la nit.

Tapeo Sound System donarà el tret de sortida a la jornada de concerts de la Setmana de la Mobilitat

L'espectacle, obert a tothom, serà aquest divendres a les vuit del vespre al Passeig Marítim.