Les veteranes de Santa Cristina, campiones de Catalunya de Llagut

Les lloretenques van ser les més ràpides, per davant del Mataró i el Premià.

Les noies, al podi, celebrant la victòria (Club Rem Santa Cristina)

Les veteranes del Club Rem Santa Cristina segueixen aixecant títols. Aquest cap de setmana s’han proclamat guanyadores del Campionat de Catalunya de Llagut, celebrat a Mataró. Les lloretenques van ser les més ràpides, per davant del Mataró i el Premià. És una victòria que arriba després de guanyar també el títol de lliga, dies enrere.

En aquest Campionat de Catalunya de Llagut, el Club Rem Santa Cristina hi ha presentat un total de quatre tripulacions. A banda del veterà femení, també han competit els dos sènior i el cadet mixt.

En el cas del sènior femení, segona posició per Santa Cristina, per darrere de les mataronines. Pel que fa al masculí, els lloretencs van acabar en el tercer lloc, en una prova dominada per Vent d’Estrop, amb Mataró com a segon classificat.

En la competició de cadets, l’equip lloretenc va ser el quart classificat. El guanyador d’aquesta categoria va ser Vent d’Estrop, seguit de Badalona i Premià.

Daniela Guillén pot fer història aquest cap de setmana al Mundial de Motocròs femení

La lloretenca afronta l'última prova com a líder i, si guanya, serà la primera pilot espanyola en aconseguir-ho.

El Bàsquet Lloret inaugura la nova temporada a Supercopa amb una derrota a Martorell (69-62)

L'entrenador, Marc Ciurana, no està content amb el joc de l'equip i considera que els falta temps per agafar el nivell necessari.

Lloret torna a ser seu de les Skate Series amb els millors especialistes de skate i roller

La competició se celebrarà de dissabte a diumenge a primera línia de mar, a la zona del Monument de la Sardana.

L’Aurora obre inscripcions als cursos de dansa del ventre amb la ballarina Cristina Catalán

Les classes començaran el 5 d'octubre, s'impartiran al teatre de Lloret i comptaran amb tres nivells.