Lloret vol millorar la seva presència a internet

Lloret Turisme ha contractat una empresa perquè millori el posicionament de Lloret de Mar a internet, a través dels buscadors de pàgines web. L'objectiu és que quan un internauta faci recerca a la xarxa, trobi de forma fàcil el nom de la vila i un enllaç a la pàgina web de Lloret Turisme.  En aquest […]

Lloret Turisme ha contractat una empresa perquè millori el posicionament de Lloret de Mar a internet, a través dels buscadors de pàgines web. L'objectiu és que quan un internauta faci recerca a la xarxa, trobi de forma fàcil el nom de la vila i un enllaç a la pàgina web de Lloret Turisme.

 

En aquest 2006, quasi ha doblat el nombre de visites respecte l'any anterior. Ha passat de les 300.000 a les 519.000 visites. Tant el sector públic com el privat del municipi consideren que és molt important tenir una bona presència a internet. Aquesta actuació es duu a terme després que Lloret hagi comprovat les avantatges que genera l'enllaç que té a la pàgina web de Ronaldinho.

 

Està operatiu des del mes de maig passat, i es calcula que, des de llavors fins ara, el lloc web de Lloret ha rebut més de 28.000 visites provinents de la pàgina del crack del Barça. És una xifra elevada, inesperada fins i tot. El motiu és que molts usuaris d'internet s'interessen per la figura de Ronaldinho. Fonts municipals calculen que les visites que han anat des de la pàgina web de Ronaldinho fins a la de Lloret Turisme tenen un impacte publicitari equivalent als 600.000 euros.

 

L'ajuntament argumenta que s'ha rendibilitzat, de llarg, el cost del patrocini del lloc web, que en dos anys és de 400.000 euros. A part d'aquestes xifres tan elevades, hi ha una novetat importanT: Ronaldinho visitarà Lloret aquesta primavera. Almenys la idea és aquesta, i s'està negociant entre els seus representants i els de l'ajuntament

El Club Futbol Sala Lloret cau derrotat per la mínima davant del Ràpid Santa Coloma (1-0)

Els lloretencs continuen sense trobar el camí de la victòria i se situen penúltims a la classificació, encara sense puntuar.

Prop de 800 visites als equipaments culturals en el Dia Mundial del Turisme

Entre les quatre jornades, del 24 al 27 de setembre, la vila ha registrat un total de 785 visites entre totes les propostes que s’han ofert.

Lloret de Mar celebra el 21è Cap de Setmana Ibèric

És l’esdeveniment anual de la Ruta dels Ibers amb més participació i, des de Lloret, s'ofereix un gran ventall de propostes.

Totes les places esgotades al curs de costura bàsica del Rober de Càritas

L’objectiu de l’activitat és aprendre nocions bàsiques de costura, com cosir botons, fer una vora o cosir cremalleres.