‘Dame más’, la cançó d’un lloretenc, rep 6.000 visites en 3 dies

El lloretenc Josdi, productor musical i cantant, ha publicat una cançó al Youtube amb el dj Miguel Martínez, de Malgrat de Mar. Es titula Dame más i en només tres dies s’ha reproduït 6.000 vegades. Ells mateixos expliquen que estan molt il•lusionats amb l’impacte que ha tingut el seu vídeo a les xarxes socials. La […]

Miguel Martínez i Josdi, a l'aeroport quan anaven a gravar la cançó

Miguel Martínez i Josdi
‘Dame más’, la cançó d’un lloretenc, rep 6.000 visites en 3 dies

00:00



El lloretenc Josdi, productor musical i cantant, ha publicat una cançó al Youtube amb el dj Miguel Martínez, de Malgrat de Mar. Es titula Dame más i en només tres dies s’ha reproduït 6.000 vegades.

Ells mateixos expliquen que estan molt il•lusionats amb l’impacte que ha tingut el seu vídeo a les xarxes socials.

La cançó la va escriure en Josdi, però després va comptar amb el retoc de Miguel Martínez per poder anar fins a Cadis a gravar-la.

Fins ara, Josdi i Miguel Martínez només han compost aquesta cançó, tot i que no descarten compondren més. De moment, però, l’únic objectiu que es plantegen és que el single Dame más arribi al màxim de públic possible i, sobretot, que agradi a la gent.

Qui vulgui seguir-los, pot fer-ho a través de les xarxes socials. Al Facebook, Josdi Josdi o Miguel Martínez Sweet Flow i al Twitter miguelm_dj i josdioficial.

Qui vulgui seguir-los, pot fer-ho a través de les xarxes socials. Al Facebook, Josdi Josdi o Miguel Martínez Sweet Flow i al Twitter miguelm_dj i josdioficial. A més, qui ho vulgui es pot descarregar la cançó de manera gratuïta a través de l’apliació Soundcloud.

Rock per Xics actuarà aquest diumenge a Lloret en el marc de la Setmana de la Mobilitat

El concert serà a les cinc de la tarda al passeig marítim, que durant tota la jornada estarà tallat al trànsit.

El Último Tributo actuarà aquest dissabte al Passeig Marítim

El concert, que forma part de la programació de la Setmana de la Mobilitat, serà a les vuit de la tarda.

La Casa Cultural Andalusa de Lloret celebra el primer aniversari de la seva seu amb un dinar per a socis i seguidors

L'esdeveniment serà aquest diumenge a les dotze del migdia a la seu de l'entitat i s'allargarà fins a les deu de la nit.

Tapeo Sound System donarà el tret de sortida a la jornada de concerts de la Setmana de la Mobilitat

L'espectacle, obert a tothom, serà aquest divendres a les vuit del vespre al Passeig Marítim.