Diumenge se celebra Sant Antoni Abat a Lloret

Hi participaran una vuitantena de genets i el més destacat són la benedicció dels animals a la plaça de l'Església i la cercavila dels Tres Tombs al passeig.

Edició antiga de Sant Antoni Abat

Stefan Schnizler
Diumenge se celebra Sant Antoni Abat a Lloret

00:00



Aquest diumenge se celebra a Lloret Sant Antoni Abat. Tot i que la diada és el 17 de gener, a les comarques gironines s’estableix un calendari perquè les hípiques del territori puguin participar a la celebració dels diferents municipis.

Un membre del Club Hípic Lloret, Stefan Schnizler, ha explicat que una vuitantena de genets es concentraran a les nou del matí a la hípica, d’on sortiran a quarts d’onze per anar a la plaça de l’església perquè el mossèn beneeixi tots els animals. La festa acabarà amb la cercavila dels tres tombs al passeig i una audició de sardanes a la plaça de la Vila.

Aquest any la festa de Sant Antoni Abat celebra el 8è memorial a Xavi Espuñes.

El Último Tributo actuarà aquest dissabte al Passeig Marítim

El concert, que forma part de la programació de la Setmana de la Mobilitat, serà a les vuit de la tarda.

La Casa Cultural Andalusa de Lloret celebra el primer aniversari de la seva seu amb un dinar per a socis i seguidors

L'esdeveniment serà aquest diumenge a les dotze del migdia a la seu de l'entitat i s'allargarà fins a les deu de la nit.

Tapeo Sound System donarà el tret de sortida a la jornada de concerts de la Setmana de la Mobilitat

L'espectacle, obert a tothom, serà aquest divendres a les vuit del vespre al Passeig Marítim.

La 26a trobada de puntaires obrirà la jornada de l’11 de setembre

L'activitat serà de deu del matí a una del migdiada al passeig Verdaguer.