Arriba, diumenge, la 48ena edició de l’Aplec de la Sardana

Els homenatjats d'aquest any són Jordi Molina i la cobla Ciutat de Girona. Dissabte es farà el concert al teatre municipal.

Un aplec anterior

Jordi Rocas
Arriba, diumenge, la 48ena edició de l’Aplec de la Sardana

00:00



Jordi Molina i la Cobla Ciutat de Girona són els homenatjats a l’Aplec de la Sardana de Lloret d’aquest any, que diumenge arriba a la 48ena edició.

Pel que fa a la cobla, aquest any celebra el quarantè aniversari i un dels organitzadors de l’aplec, Jordi Rocas, col•laborador de NRLL, remarca que des de Lloret s’hi va confiar des del principi. Segons Jordi Rocas, Molina es mereix aquest homenatge per la decisió valenta que va prendre quan va decidir dedicar-se a buscar nous camps per a la tenora i la cobla.

L’aplec de sardanes es farà diumenge al paratge de Santa Cristina i s’hi esperen entre 300 i 400 persones. Entre altres coses, diumenge s’estrenarà una sardana de Sígfrig Galbany dedicada a Jordi Molina i s’interpreterà l’única sardana que Domènech i Moner va fer obligada a un instrument. L’audició es complementarà amb un espectacle infantil a càrrec de Xavi Lozano, que tindrà lloc a la tarda, després del dinar popular.

Com s’ha fet en els últims anys, a més, dissabte se celebrarà la vigília de l’aplec amb un concert al teatre municipal. La cobla convidada també és la Ciutat de Girona, que començarà amb sardanes dedicades al mar i, a la segona part, se centrarà en els homenatjats. L’actuació començarà a dos quarts de deu del vespre i les entrades, que valen sis euros, es poden comprar al Museu del Mar o a la pàgina web del Teatre.

El Último Tributo actuarà aquest dissabte al Passeig Marítim

El concert, que forma part de la programació de la Setmana de la Mobilitat, serà a les vuit de la tarda.

La Casa Cultural Andalusa de Lloret celebra el primer aniversari de la seva seu amb un dinar per a socis i seguidors

L'esdeveniment serà aquest diumenge a les dotze del migdia a la seu de l'entitat i s'allargarà fins a les deu de la nit.

Tapeo Sound System donarà el tret de sortida a la jornada de concerts de la Setmana de la Mobilitat

L'espectacle, obert a tothom, serà aquest divendres a les vuit del vespre al Passeig Marítim.

La 26a trobada de puntaires obrirà la jornada de l’11 de setembre

L'activitat serà de deu del matí a una del migdiada al passeig Verdaguer.