Acord entre els treballadors de l’antic hotel Selvamar, actualment Marina Sand, i la nova direcció. D’aquesta manera, queda desconvocada la vaga prevista per demà, dimarts 26 d’abril. Tot i així, el president del comitè d’empresa, José Luís Sánchez, de CCOO, ha advertit que si l’empresa no paga els salaris que deu al llarg d’aquesta setmana, a partir de dissabte faran vaga indefinida.
Sánchez ha explicat també s’ha acordat que l’empresa de serveis externa contractada per fer la feina que han de realitzar les cambreres de pis deixa de fer-ho i que s’incorporen durant aquesta setmana les cambreres de pis. La resta de la plantilla ho faran abans del dia 30.
Si l’empresa no compleix l’acord, pel 30 d’abril els treballadors faran la vaga indefinida que inicialment estava convocada pel 26 d’abril. El que no està clar encara és quan l’hotel tindrà clients per poder obrir les portes i començar la temporada.
