Castell de focs artificials, aquest dimarts a la nit, a la platja de Lloret

La pirotècnica Estalella serà la responsable de l'espectacle, que assegura que serà més bonic que el de l'any passat.

Focs artificials

Manel Estalella
Castell de focs artificials, aquest dimarts a la nit, a la platja de Lloret

00:00



La platja i el passeig de Lloret s’ompliran aquesta nit d’espectadors amb motiu del castell de focs artificials que oferirà la pirotècnica Estalella. Començarà a dos quarts d’onze de la nit i un dels responsables de l’empresa, Manel Estalella, assegura que serà un espectacle més maco que el de l’any passat.

Segons Estalella, el món dels focs artificials ha evolucionat molt en els últims anys i cada cop hi ha més possibilitats per fer castells espectaculars.

La principal recomanació que fa el responsable de la pirotècnica és que els espectadors mirin cap a on bufa el vent i es col•loquin a l’altre costat perquè el fum no els faci perdre visibilitat.

Estalella ha afegit que les mesures de seguretat són màximes. Des de les set del matí hi ha empleats de la companyia muntant l’espectacle que es podrà veure a partir de dos quarts d’onze de la nit i tindrà una durada de setze minuts.

Després, a partir de les onze, hi ha el concert gratuït de la cobla La Principal de la Bisbal a Sa Caleta.

El Último Tributo actuarà aquest dissabte al Passeig Marítim

El concert, que forma part de la programació de la Setmana de la Mobilitat, serà a les vuit de la tarda.

La Casa Cultural Andalusa de Lloret celebra el primer aniversari de la seva seu amb un dinar per a socis i seguidors

L'esdeveniment serà aquest diumenge a les dotze del migdia a la seu de l'entitat i s'allargarà fins a les deu de la nit.

Tapeo Sound System donarà el tret de sortida a la jornada de concerts de la Setmana de la Mobilitat

L'espectacle, obert a tothom, serà aquest divendres a les vuit del vespre al Passeig Marítim.

La 26a trobada de puntaires obrirà la jornada de l’11 de setembre

L'activitat serà de deu del matí a una del migdiada al passeig Verdaguer.