Erika Villaécija serà a Lloret divendres, com a prèvia a la primera Swim Lloret

La nedadora olímpica en aigües obertes serà a la piscina municipal aquest divendres, a les set de la tarda. La Swim Lloret es disputarà diumenge, coincidint amb la marxa de les Platges del Xino-Xano.

Erika Villaécija

Joan Bernat
Erika Villaécija serà a Lloret divendres, com a prèvia a la primera Swim Lloret

00:00



Èrika Villaécija serà aquest divendres a Lloret de Mar. La nedadora olímpica en aigües obertes farà una sessió a la piscina per a tothom que la vulgui conèixer, en què donarà consells bàsics per nedar al mar. La sessió es fa coincidir amb la primera edició de la Swim Lloret, una prova de sis quilòmetres que es disputarà diumenge. El regidor d’Esports, Joan Bernat, ha posat de relleu que la visita d’Èrika Villaécija complementa l’esdeveniment i permetrà als lloretencs preguntar tot el que vulguin a la nedadora professional.

Tot i així, Joan Bernat ha insistit en què la Swim Lloret és una prova dura destinada exclusivament a persones amb un mínim de preparació. La Swim Lloret s’organitza el mateix dia que la marxa de les Platges del Xino-Xano, ja que l’Ajuntament es marca com a objectiu organitzar proves esportives a l’aire lliure.

Per aquesta primera edició, el límit de places se situa en 200 participants. Els interessats es poden inscriure a la pàgina web de l’empresa organitzadora, Tuna Race Balfegó. El regidor ha matisat que es comptarà amb mesures de seguretat importants i ha deixat la porta oberta a crear distàncies més curtes de cara a properes edicions.

La sessió d’Èrika Villaècija es farà divendres, a les sis de la tarda, a la piscina municipal i el cost serà de dos euros que s’entregaran a l’ONG Proactiva Open Arms.  

 

Daniela Guillén pot fer història aquest cap de setmana al Mundial de Motocròs femení

La lloretenca afronta l'última prova com a líder i, si guanya, serà la primera pilot espanyola en aconseguir-ho.

El Bàsquet Lloret inaugura la nova temporada a Supercopa amb una derrota a Martorell (69-62)

L'entrenador, Marc Ciurana, no està content amb el joc de l'equip i considera que els falta temps per agafar el nivell necessari.

Lloret torna a ser seu de les Skate Series amb els millors especialistes de skate i roller

La competició se celebrarà de dissabte a diumenge a primera línia de mar, a la zona del Monument de la Sardana.

L’Aurora obre inscripcions als cursos de dansa del ventre amb la ballarina Cristina Catalán

Les classes començaran el 5 d'octubre, s'impartiran al teatre de Lloret i comptaran amb tres nivells.