Prop de 3.000 alumnes de Lloret participen avui a la rua de les escoles

Desfilen al llarg d'aquest matí a la plaça de la Vila i a l'avinguda del Rieral.

Cartell del programa de Carnaval 2019

Aquest matí de divendres hi ha la rua de les escoles, que reunirá prop de 3.000 alumnes al carrer. Hi haurà dos indrets on desfilaran els nens i les nenes de Lloret.

A la plaça de la Vila, es reunirán Esteve Carles, que van disfressats de “països i cultures del món” amb la Immaculada Concepció, que es vestiran de les “diferents etapes de la història”. L’altre lloc on faran la rua serà a l’avinguda del Rieral. Allà es trobaran els alumnes de l’escola Pompeu Fabra, disfressats del “circ”, els del Pere Torrent, que s’han inspirat en “el rei lleó” i l’Àngels Alemany, que van sobre els “invents i inventors”.

Com hem dit, plegats sumen prop de 3.000 alumnes, que ja es diu aviat. És el segon any que a Lloret es duu a terme la rua de les escoles.

La Fira dels Americanos recupera l’esperit del mític Floridita de La Havana, de la mà dels restauradors

La barra estarà oberta al llarg del cap de setmana, on no hi faltarà el famós Daiquiri de Constantí Ribalaigua.

La Fira dels Americanos omplirà de música, cultura i ambient cubà el centre de Lloret de Mar

El programa inclou més de 40 activitats que tindran lloc entre el 12 i el 14 de juny.

Lloret de Mar estrena aquest cap de setmana la primera Fira d’Abril que organitza l’Ajuntament

Amb Maria de la Colina, el Coro Rociero Romero Verde, Dj Silva, el grup Aydená, Frank Rojo, Brenda Delgado, Carolina Villegas i el grup Rumbaos.

El Xino Xano prepara 500 racions d’arròs per a l’Aplec dels Perdons d’aquest diumenge

La penya organitza la caminada fins al paratge de Santa Cristina, aquest mateix 1 de març.