Aquest dimecres, a partir de les 10h, es repartiran, a l’Oficina de Turisme del Museu del Mar, els tiquets per anar amb vaixell a Santa Cristina el proper, 24 de juliol i, per tant, dia de la Festa Major. Les condicions són les de cada any: només es poden agafar dos tiquets per persona i se’n repartiran fins a acabar el nombre de places, que solen ser prop de 750.
Com sempre, la recaptació dels tiquets es destinarà a Càritas de Lloret, per ajudar a l’entitat amb els seus projectes solidaris. Ho destaca l’Obrer Major de Santa Cristina, Arseni Frigola, que també explica que per aquesta processó marítima fins a Santa Cristina, “es mobilitzaran per mar al voltant de 1.100 persones”.
En total, es posaran 5 embarcacions a disposició de tothom que vulgui participar en la processó marítima, però també hi haurà la possibilitat de desplaçar-se fins a Santa Cristina per terra. Per fer-ho, l’Obreria facilitarà el transport en autocars, tant per l’anada com per la tornada. En qualsevol cas, es demana puntualitat als assistents. La sortida es farà a les 8h, el dia 24 de juliol.
Com diem, a partir de demà, a les 10h, es posaran a la venda els tiquets. Es poden adquirir a l’Oficina de Turisme del Museu del Mar.