Aconseguir que el 50% de carrers tinguin noms de dones

Per això s’ha aprovat per unanimitat la moció de Força Lloret, que proposa la creació d’una comissió que es dediqui a revisar tot el nomenclàtor municipal i intentar canviar la tendència.

El carrer de les vídues i les donzelles (Lloret Turisme)

Actualment, només hi ha quinze carrers a Lloret de Mar que tinguin nom de dona. Una xifra que es considera completament insuficient. Per això s’ha aprovat per unanimitat la moció de Força Lloret, que proposa la creació d’una comissió que es dediqui a revisar tot el nomenclàtor municipal i intentar canviar la tendència.

La idea és que a través d’aquesta comissió es proposin noms de personatges femenins que tinguin una simbologia especial per a Lloret de Mar per denominar tant carrers i places, com espais i equipaments municipals.

La majoria de noms de places i carrers de Lloret provenen del segle XIX i per això es considera que és necessari fer una revisió general.

La comissió estarà formada per un representant de cada formació, un de l’Arxiu municipal, un de la regidoria d’Igualtat i tres representants de la ciutadania.

Lloret de Mar amplia les ajudes a la rehabilitació de façanes i resol el nou reglament de platges

El ple municipal nomena Mònica Llinàs i Mas com a nova jutgessa de pau substituta.

El ple demanat per l’oposició es convoca aquest divendres mentre els sindicats anuncien una protesta

Junts, ERC i Tots per Lloret denuncien una situació “límit” dins el consistori i acusen el govern d’Adrià Lamelas de manca de diàleg i voluntat negociadora.

Junts reclama el perllongament de la C-32 fins a Lloret i critica la manca d’avenços del Govern

El partit denuncia que l’estudi de viabilitat encara no disposa de calendari ni de partida pressupostària.

L’oposició de Lloret de Mar demana un ple per abordar «la crisi interna» entre govern i personal de l’Ajuntament

La moció de suport als docents ha generat un ampli debat, però finalment ha estat retirada per l'esmena a la totalitat del PSC.