Adam Martín, convidat pel VEIE, explicarà a Lloret com menjar bé pot fer-nos millors persones

La xerrada és avui divendres, a les 19 hores, a la sala polivalent de la biblioteca i inaugura un cicle de conferències titulat 'Revolució emocional'.

Adam Martín

Adam Martín
Adam Martín, convidat pel VEIE, explicarà a Lloret com menjar bé pot fer-nos millors persones

00:00



Menjar bé ens fa ser millors persones. Amb aquesta premissa, el periodista Adam Martín ofereix una xerrada aquesta tarda a Lloret.

L’especialista en nutrició, nascut a Tossa de Mar i excol·laborador de Nova Ràdio Lloret, ha escrit quatre llibres dedicats a l’alimentació, entre els quals hi ha Menjar per ser millors, que dona títol a la xerrada d’avui. Segons ell, tenir una bona alimentació al nostre territori és fàcil i, en aquest sentit, defensa la dieta mediterrània.

El periodista posa de relleu que hi ha molts falsos mites entorn a l’alimentació i a la xerrada d’avui espera trencar-los.

El que sí que matisa Adam Martín és que la bona dieta s’ha d’acompanyar sempre d’exercici diari moderat.

Segons el ponent, la xerrada és de l’interès de tothom, ja que, tret dels nadons, tothom que no pateixi cap patologia concreta ha de tenir pràcticament la mateixa alimentació. I alerta de la importància que té que els petits i joves en prenguin consciència.

La xerrada d’Adam Martín, que es titula Menjar per ser millors, inaugura el cicle Revolució emocional de l’Escola d’Intel·ligència Emocional VEIE. La cita és avui, a les set de la tarda, a la sala polivalent de la biblioteca. Tot i que l’entrada és gratuïta, cal inscripció prèvia. Es pot fer a través del link que trobareu al Facebook de VEIE.

L’Aurora obre inscripcions als cursos de dansa del ventre amb la ballarina Cristina Catalán

Les classes començaran el 5 d'octubre, s'impartiran al teatre de Lloret i comptaran amb tres nivells.

L’Oficina de Català obre les inscripcions amb la novetat d’oferir el B2 presencial

A més, s'ha canviat la distribució de l'alumnat que comença des de zero.

Isaac Lloveras: “Parlar obertament sobre el suïcidi ajuda a prevenir-lo”

El 10 de setembre se celebra el Dia Mundial de Prevenció del Suïcidi i el psicòleg lloretenc Isaac Lloveras ens dona claus al respecte.

Lloret deixa enrere la calor extrema amb un descens de fins a 8 graus

El canvi de temperatura porta xàfecs irregulars i puntualment intensos, després de més de cinquanta dies sense pluja.