Alex Escot actuarà a les barraques de la Festa Major de Sant Romà

Serà divendres 15 de novembre.

Alex Escot
Alex Escot
Alex Escot actuarà a les barraques de la Festa Major de Sant Romà
00:00

Ja es comencen a escalfar els motors de la Festa Major de Sant Romà i aquests dies volem anar parlant amb els diferents grups i artistes que passaran per les Barraques.

Avui ens centrem en el lloretenc Alex Escot, que farà un concert la primera nit, divendres 15, cap a les nou del vespre. Pujarà a l’escenari amb el seu trio, en què ell canta i l’acompanyen Pedro Morata a la guitarra i Ino Silva a la percussió. Plegats oferiran un repertori molt extens.

“Tenim temes de Ketama, temes coneguts com ‘Noches de bohemia’ o ‘Volando voy’, i també algun tema meu o temes que jo, que experimento amb la música, fusiono, com ‘A quién le importa’ que el porto al flamenc”

Alex Escot

Alex Escot ha actuat a diferents punts d’arreu del món, però assegura que actuar a casa li fa especial il·lusió.  

«Estarem gaudint amb el meu poble, que és el que em fa més il·lusió: cantar davant del meu poble»

Alex Escot

Ara mateix, l’artista lloretenc es troba en un moment molt dolç de la seva carrera i també de la seva vida personal.

«Crec que estic en el millor moment de la meva vida en quant a felicitat i en el millor moment de la meva carrera»

Alex Escot

Com sempre, l’escenari i les barraques estaran muntats a la Plaça Germinal Ros, davant del Teatre, i l’accés és gratuït.

La Fira dels Americanos omplirà de música, cultura i ambient cubà el centre de Lloret de Mar

El programa inclou més de 40 activitats que tindran lloc entre el 12 i el 14 de juny.

Lloret de Mar estrena aquest cap de setmana la primera Fira d’Abril que organitza l’Ajuntament

Amb Maria de la Colina, el Coro Rociero Romero Verde, Dj Silva, el grup Aydená, Frank Rojo, Brenda Delgado, Carolina Villegas i el grup Rumbaos.

El Xino Xano prepara 500 racions d’arròs per a l’Aplec dels Perdons d’aquest diumenge

La penya organitza la caminada fins al paratge de Santa Cristina, aquest mateix 1 de març.

La primera activitat del Carnaval és aquest dijous al barri de Can Carbó

Amb la rua dels usuaris de la Tarda Jove i la colla Kalatrons, a més de tallers, jocs, l'espectacle 'Les coses impossibles' i una xocolatada popular.