Andrea Motis i Joan Chamorro inauguren dijous el Vinomi

L'actuació començarà a les nou del vespre i l'entrada val 20 euros.

Joan Chamorro
Andrea Motis i Joan Chamorro inauguren dijous el Vinomi

00:00



Andrea Motis i Joan Chamorro inauguren aquest dijous la primera edició del festival Vinomi, que combinarà música i vi als jardins de Santa Clotilde.

Cal destacar que Motis i Chamorro ja van actuar l’any passat en aquest paratge i, de fet, aqueta actuació va inspirar els promotors de Vinomi a tirar endavant el festival. Joan Chamorro assegura que l’actuació que han preparat per aquest dijous serà diferent, tot i que seguint el mateix estil.

El que es podrà sentir dijous a Santa Clotilde serà jazz cantat, amb la veu d’una Andrea Motis que, segons Joan Chamorro, cada cop és millor.

L’entrada per a l’actuació de dijous val vint euros i es pot comprar al web del festival, al Puntet o al Museu del Mar. A més, hi ha abonaments de tres o cinc actuacions, per 50 i 85 euros, respectivament. Els altres grups que actuaran al festival són Blaumut, Increscendo, The Mamzelles i Quart Primera.

La iniciativa compta amb el patrocini del Patronat de Turisme de la Costa Brava i l’empresa Guitart Hotels.

El Castaween omplirà Lloret de zombis amb una batucada i cercavila tenebroses

La desfilada serà aquest dissabte a dos quarts de set de la tarda i sortirà des de la plaça de la Vila, on en tornar hi haurà també una disco zombi.

El lloretenc Ramón Vilaró, guardonat amb un Premi Anual de Periodisme Internacional

El que va ser corresponsal d'El País, reivindica la professió del periodista en una era marcada per la digitalització, la sobreinformació i les notícies falses.

El fons de la família Frigola, protagonista del Dia Mundial del Patrimoni Audiovisual

La celebració es fa aquest dimecres al Teatre, on es projectarà el muntatge audiovisual "Un temps en imatges. Arseni Frigola i Roca (1923-2017)".

Lloret de Mar es prepara per celebrar la 3a edició del Castaween

La programació combina activitats familiars, una cercavila terrorífica, la Panic Race i la tradicional Castanyada de Xino-Xano.