26.6 C
Blanes

Anna Sabariego, campiona de Catalunya de natació adaptada

Ha estat en la prova dels 100 metres esquena, en el campionat d'estiu celebrat a Marató.

La nedadora Anna Sabariego
La nedadora Anna Sabariego
Anna Sabariego

La lloretenca Anna Sabariego s’ha proclamat campiona de Catalunya en la prova dels 100 metres esquena, en el Campionat d’estiu de natació adaptada celebrat dies enrere a Mataró. A més, la nedadora ha obtingut una medalla de plata en la prova dels 50 metres esquena.

L’esportista, que competeix amb el Club Natació Mataró, ha tornat amb força després d’una lesió que l’ha impedit entrenar amb normalitat al llarg de quatre mesos. Els resultats han estat molt positius. A més de les dues medalles, la lloretenca també va poder rebaixar la seva marca en els 50 metres braça.

medalles obtingudes per Anna Sabariego al campionat de Catalunya
medalles obtingudes per Anna Sabariego al campionat de Catalunya

Anna Sabariego es mostra molt satisfeta per haver obtingut les dues medalles després del temps d’inactivitat i destaca que en la prova dels 50 metres esquena es va enfrontar a una campiona del món.

“Després d’haver estat sense entrenar durant quatre mesos per una lesió, els resultats han estat bons, en 100 esquena he guanyat l’or, he baixat segons en els 50 braça i en 50 esquena he fet una segona posició contra una campiona del món”, exposa Sabariego.

La lloretenca ja pensa en la pròxima temporada, en què els objectius seran aconseguir marques mínimes que li permetin participar en un Europeu o en un Mundial.

Contingut per a tu

La policia fa servir la càmera tèrmica dels drons per prevenir accidents a la nit

És una eina que permet detectar situacions de risc de manera immediata i amb una "gran precisió".

Què hem de fer si veiem foc o una columna de fum en el bosc?

Lloret de Mar es troba ara en un risc moderat d'incendi forestal, que dona "una certa tranquil·litat però sempre cal estar alerta".

Concert de festa major aquest dissabte a Lloret de Dalt

Amb el duet format per Josep Soto i Jordi Torrents, que actuaran -si el temps ho permet- a les 22h.

Lara Torres: “és un honor ser la pregonera de les festes de Can Carbó i Mas Baell”

En el seu discurs, defensarà que vida de barri és possible en aquest indret, on "la convivència és excel·lent".

El Club Marina Casinet recupera el concert de jazz previ a la pandèmia

Es duu a terme avui (22h), a davant de la seu de l'entitat, en un sopar amb socis i simpatitzants.

Darrers programes

Bon Dia Bona Hora – 7 JULIOL 2025

L'informatiu matinal

Cocodril Club – 6 Juliol 2025

La història del pop-rock amb les cançons que s’han convertit en autèntics himnes

Club Privé – 5 Juliol 2025

Les nits de dissabte gaudeix del ritme que marca Disco Privé en el seu club particular

Ràdio Box – 5 Juliol 2025

L’actualitat musical i les novetats de la setmana. Presentat per Albert Batlle.