Aquest cap de setmana, festa a Mont Lloret i a Mas Romeu

Aquest cap de setmana estan de Festa Major les urbanitzacions de Mont Lloret i Mas Romeu. En el primer cas, a Mont Lloret, la festa comença avui mateix. A la nit es farà la lectura del manifest i, tot seguit, un concurs de croquetes i una festa dedicada als joves. De cara a demà, s’han […]

Antonio Bermúdez i Núria Chilerón
Aquest cap de setmana, festa a Mont Lloret i a Mas Romeu

00:00



Aquest cap de setmana estan de Festa Major les urbanitzacions de Mont Lloret i Mas Romeu.

En el primer cas, a Mont Lloret, la festa comença avui mateix. A la nit es farà la lectura del manifest i, tot seguit, un concurs de croquetes i una festa dedicada als joves.

De cara a demà, s’han previst activitats molt variades durant tot el dia, tal com ha explicat una membre de la comissió de festes, Núria Chilerón. Hi haurà petanca, jocs infantils i àpats populars.

Diumenge, hi tornarà a haver activitats infantils, una festa de l’escuma, un dinar popular, rom cremat per a tothom i un racó chill out per tancar la festa.

En aquesta desena edició de les festes de Mont Lloret, els veïns volen fer un homenatge a dos dels seus impulsors, els desapareguts Ramon Guerola i Antonio Ruiz.

I, com dèiem, també estan de celebració al Mas Romeu. Allà els actes se centren en dissabte a la nit i diumenge al matí. Demà es farà un sopar a l’aire lliure que, segons el membre de la comissió de festes, Antonio Bermúdez, té molt d’èxit. A més, també hi haurà sevillanes i ball popular.

De cara a diumenge, es farà una botifarrada a les deu i, una hora més tard, hi haurà una sessió de zumba amb l’Ainhoa Zumba. Al Mas Romeu, la festa de l’escuma tancarà la celebració.

Els carrers de Lloret s’omplen de música, espectacles i artesania amb motiu de la 25a edició de la Fira Medieval

L'esdeveniment, que se celebrarà aquest cap de setmana, comptarà amb una norantena de propostes amb una gran oferta infantil.  

El Club d’Escacs Lloret organitza un torneig popular per la Festa Major

La competició es farà al Puntet, a l'avinguda de Vidreres, a partir de les deu del matí.

Un espectacle conjunt al Teatre posarà punt i final a la celebració del 75è aniversari del Casal de l’Obrera

Serà aquest diumenge a partir de les sis de la tarda i reunirà a membres de l'entitat cultural de tots els temps.

«Estimada Montserrat, encara que sigui mentida» arriba al Teatre de Lloret

El monòleg interpretat per Judit Saula serà aquest dissabte a les set de la tarda i encara queden algunes entrades disponibles.