Aquest cap de setmana arriba la «Ressaca del Carnaval» a Tossa de Mar

El més destacat són la rua, que compta amb rècord de participants, i el sambòdrom de dissabte a la nit.

Sambòdrom 2017

Gisela Saladich
Aquest cap de setmana arriba la «Ressaca del Carnaval» a Tossa de Mar

00:00



El Carnaval de la Costa Brava Sud arriba aquest cap de setmana a la recta final amb la famosa “Ressaca del Carnaval” de Tossa de Mar. Enguany hi haurà un rècord històric de participants, amb 1.600 persones desfilant a la rua. Conformaran fins a 25 colles, de Tossa, Lloret, Pineda, Sant Feliu de Guíxols, Salt, Massanes, Mollet del Vallès, Santa Cristina d’Aro, Olot, Llagostera i El Masnou.

Però la prèvia a la ressaca serà avui divendres, amb el sopar de Carnaval al Pavelló Municipal d’Esports. Aquesta activitat va néixer de la voluntat de les mateixes colles de Carnaval, per crear vincle entre ells i passar una bona estona plegades. Un sopar que enguany s’ha obert a gent de fora de les colles.

Dissabte, al matí, es portarà a terme “el Despertar de la Ressaca” amb una gran cercavila carnavalesca i el concurs de disfresses al carrer. A la tarda, a partir de dos quarts de 5, arriba la Gran Rua de la “Ressaca del Carnaval” i tot seguit és el torn del famós sambòdrom, tal com ha explicat Gisela Saladich, alcaldessa de Tossa. El darrer acte serà “la Ressaca Final”, un fi de festa amb l’entrega de tots els premis. Finalment, diumenge, a partir de les 5, al pavelló es farà “La Ressaqueta”, un concurs de disfresses infantils amb espectacle i xocolatada.

Cal recordar que els Ajuntaments de Blanes, Lloret i Tossa han impulsat un any més el Carnaval de la Costa Brava Sud. Un projecte dels tres municipis veïns, engegat l’any 2012, que pretén promocionar conjuntament els seus carnavals i, en especial, les desfilades de carrosses i comparses.

La Casa Cultural Andalusa de Lloret celebra el primer aniversari de la seva seu amb un dinar per a socis i seguidors

L'esdeveniment serà aquest diumenge a les dotze del migdia a la seu de l'entitat i s'allargarà fins a les deu de la nit.

Tapeo Sound System donarà el tret de sortida a la jornada de concerts de la Setmana de la Mobilitat

L'espectacle, obert a tothom, serà aquest divendres a les vuit del vespre al Passeig Marítim.

La 26a trobada de puntaires obrirà la jornada de l’11 de setembre

L'activitat serà de deu del matí a una del migdiada al passeig Verdaguer.

Lloret de Mar celebra la Diada amb un tastet de cultura i una ofrena floral

La plaça de la Vila acollirà una plantada de gegants, un pilar i cançons populars entre d'altres.