Aquest dilluns, darrer dia que tenen les escoles per apuntar-se al concurs de pessebres

Aquesta categoria –l’escolar- és nova d’aquest any, amb la finalitat de fomentar la tradició de fer el naixement.

Detall del pessebre de l'església, del 2016

Rosa Relat
Aquest dilluns, darrer dia que tenen les escoles per apuntar-se al concurs de pessebres

00:00



Avui dilluns, 11 de desembre, és el darrer dia que tenen les escoles de Lloret per apuntar-se al concurs de pessebres. Aquesta categoria –l’escolar- és nova d’aquest any, amb la finalitat de fomentar la tradició de fer el naixement, segons explica Rosa Relat, del departament de Cultura.

La resta de categories es mantenen igual: a la llar, que compta amb la modalitat artística i la popular; o en entitats, comerços i restaurants. A més, es farà el concurs i exposició de diorames a la capella dels Sants Metges.

Per tal que es puguin visitar els pessebres d’establiments públics, com és el cas de l’Ajuntament o de la parròquia de Sant Romà, s’editarà un plànol-guia que tant la gent de Lloret com visitants de fora sol·liciten amb força expectació.

El concurs l’organitza l’Ajuntament de Lloret amb la col·laboració dels pessebristes de Lloret, així com la competició de diorames o pessebres en miniatura. Com cada any, s’entregarà un record a tots els participants i hi haurà premis en efectiu de fins a 50 euros per a la categoria de pessebres a la llar. En el cas de les escoles, es donaran premis de 200 i 100 euros en material escolar. El lliurament es farà el 13 de gener del 2018.

Tot a punt per la 13a Marxa de Torxes

El recorregut, que començarà aquesta nit a les nou del vespre i sortirà des de la Dona Marinera, estrena enguany nou itinerari.

L’Esplai Capicua inaugura exposició per celebrar el seu 35è aniversari

Hi trobareu objectes, fotografies i anècdotes de les quals han estat les tres dècades i mitja d'història de l'agrupació lloretenca.

Tarda de contes a la plaça Melcior Montero

L'activitat, a càrrec de la narradora oral Mon Mas, pretén apropar la biblioteca als barris més allunyats.

La Festa Major de les Alegries arriba diumenge amb una programació pensada per a tots els públics

Entre els actes més destacats trobarem la Batallada, el dinar a la Pineda i el berenar popular amenitzat amb discjòquei.