21.5 C
Lloret de Mar
L'institut Sant Quirze, avui, a punt per rebre la preinscripció presencial

Aquest dimarts comença la preinscripció escolar presencial per al curs 2020-2021

El termini s'allarga fins aquest divendres, 22 de maig.

L'institut Sant Quirze, avui, a punt per rebre la preinscripció presencial

Darreres Notícies

Avui ha començat la preinscripció escolar presencial a les escoles i als instituts de cara al proper curs. El període s’allarga fins aquest divendres, 22 de maig. Els centres educatius de Lloret de Mar han hagut d’adaptar-se a les mesures de seguretat i higiene, com les mampares de separació, per poder atendre les famílies que no han pogut fer la preinscripció de manera telemàtica, la qual va començar el passat dimecres.

Les famílies que vulguin fer el tràmit presencialment han de demanar cita prèvia i s’han de presentar al centre amb guants i mascareta. Si pot ser, amb el boli des de casa i el formulari de la preinscripció ja omplert per minimitzar el contacte.

Si ahir vam parlar amb una escola, avui ho fem amb un institut. El Sant Quirze és l’institut que va obrir portes el passat curs escolar, amb dues línies de 1r de la ESO. De cara al proper curs, hi haurà dues línies més: les que pugen a segon i les dues noves de primer.

El seu director, Carles Grabuleda, explica que han estat preparant el centre amb mampares i gel desinfectant, i que les persones han d’accedir d’una en una, en torns de 10 a 15 minuts. Afegeix que amb la preinscripció telemàtica “portem un bon ritme”.

La preinscripció presencial comença avui, 19 de maig, i s’allarga fins aquest divendres de cara al curs escolar 2020-2021. El tràmit va adreçat a les famílies que comencen una nova etapa d’ensenyament o a qui vol canviar de centre educatiu.

Poden ampliar la informació al web lloret.cat.

spot_img

El + Vist