Aquest dissabte s’inaugura el centre per a persones amb autisme a Lloret de Mar

La seu de l'associació Pas a Pas es troba al barri del Rieral.

Membres de l'associació

Aquest dissabte s’inaugura la nova seu i centre d’atenció de l’associació Pas a Pas, per a persones amb autisme i les seves famílies. El local es troba situat al barri del Rieral, en concret, a l’avinguda Josep Pla i Casadevall.

L’obertura -que tindrà lloc demà, a les 11h- d’aquesta seu és gràcies al conveni signat entre l’Ajuntament i l’associació Pas a Pas cap a la Inclusió de les Persones amb Autisme. Segons l’entitat, es tracta d’un centre necessari a la zona, ja que només hi ha equipaments com aquest a Girona, Platja d’Aro i Arenys de Mar.

El centre donarà atenció a una 40a d’infants i joves amb autisme, però també oferirà altres serveis, com l’organització de formacions i xerrades.

L’associació Pas a Pas treballa per a les persones amb autisme, amb l’objectiu de fomentar-ne la inclusió social, defensar els seus drets i millorar la qualitat de vida d’aquestes persones i les seves famílies. En l’actualitat, l’entitat la conformen una 30a de famílies de Lloret i municipis veïns.

Obertes les inscripcions als cursos i activitats dels Centres Cívics

L’oferta inclou noves propostes d’informàtica i intel·ligència artificial, a més dels cursos habituals.

L’Aurora obre inscripcions als cursos de dansa del ventre amb la ballarina Cristina Catalán

Les classes començaran el 5 d'octubre, s'impartiran al teatre de Lloret i comptaran amb tres nivells.

L’Oficina de Català obre les inscripcions amb la novetat d’oferir el B2 presencial

A més, s'ha canviat la distribució de l'alumnat que comença des de zero.

Isaac Lloveras: “Parlar obertament sobre el suïcidi ajuda a prevenir-lo”

El 10 de setembre se celebra el Dia Mundial de Prevenció del Suïcidi i el psicòleg lloretenc Isaac Lloveras ens dona claus al respecte.