Aquest matí s’han començat a vendre els tiquets per anar en vaixell a Santa Cristina

L'Obreria ha posat a disposició 783 places perquè els veïns puguin anar per mar fins al paratge.

Creuer, de camí cap a Santa Cristina

Arseni Frigola
Aquest matí s’han començat a vendre els tiquets per anar en vaixell a Santa Cristina

00:00



Aquest matí s’han començat a repartir els tiquets per anar amb vaixell fins a Santa Cristina el proper 24 de juliol. La venda es duu a terme a l’oficina de turisme del Museu del Mar.

L’Obreria ha posat a disposició 783 places perquè els veïns puguin anar per mar fins al paratge. Com en anys anteriors, es venen un màxim de dos tiquets per persona, al preu d’un euro per cada tiquet. Es tracta d’un preu simbòlic, ja que els diners recollits es destinaran a Càritas, tal i com explica Arseni Frigola, Obrer Major de Santa Cristina.

La tornada de Santa Cristina fins a Lloret també es pot fer en vaixell. L’Obrer Major recomana als interessats que esperin els creuers a peu de platja ja que es faran tants viatges com siguin necessaris. A més, el proper 24 de juliol, hi haurà servei d’autocar d’anada i tornada, obert a tothom.

Els tiquets per anar en vaixell van molt buscats. I es preveu que quedin esgotats en pocs dies.


En un altre ordre de qüestions, l’Ajuntament informa que a partir d’avui l’Oficina d’Informació i Atenció Ciutadana (OIAC) estrena horari d’estiu. Situada a planta baixa de la Casa de la Vila, l’OIAC fa atenció al públic de dilluns a divendres de 10 a 14 hores. També obre el dissabte al matí (10-13h). 

Tot a punt per la 13a Marxa de Torxes

El recorregut, que començarà aquesta nit a les nou del vespre i sortirà des de la Dona Marinera, estrena enguany nou itinerari.

L’Esplai Capicua inaugura exposició per celebrar el seu 35è aniversari

Hi trobareu objectes, fotografies i anècdotes de les quals han estat les tres dècades i mitja d'història de l'agrupació lloretenca.

Tarda de contes a la plaça Melcior Montero

L'activitat, a càrrec de la narradora oral Mon Mas, pretén apropar la biblioteca als barris més allunyats.

La Festa Major de les Alegries arriba diumenge amb una programació pensada per a tots els públics

Entre els actes més destacats trobarem la Batallada, el dinar a la Pineda i el berenar popular amenitzat amb discjòquei.