Arnny Montana punxa a la mítica discoteca Ministry of Sound de Londres

El lloretenc demà viatjarà a Eivissa i té diferents actuacions programades al llarg de tot l'estiu.

Arnny Montana
Arnny Montana punxa a la mítica discoteca Ministry of Sound de Londres
00:00

Arnny Montana té diferents actuacions programades per aquest estiu. Sense anar més lluny, demà viatjarà fins a Eivissa, mentre que el cap de setmana passat va ser a Londres, a la mítica discoteca Ministry of Sound.

Una experiència que assegura que ha estat molt gratificant.

“He tingut la sort d’estar a Londres, a una discoteca amb molta història, qualsevol amant de la música electrònica la coneix, i la veritat és que no m’hagués imaginat mai poder actuar allà”

Arnny Montana

Arnny Montana està content de la trajectòria que està seguint i està convençut que amb dedicació i esforç acaben sortint els resultats. Pel que fa a la música que produeix i que punxa, reconeix que li agradaria encaminar-se cap a una música més comercial internacional.  

“Aquí ens hem d’adaptar una miqueta a tot i sí que últimament agafo molt algunes veus de reggaeton, però per la situació que estem, si no, sí que seria una música molt més comercial internacional”

Arnny Montana
agenda Arnny Montana (1)
La gira d’aquest estiu

De cara a l’estiu, té diverses cites amb Lloret de Mar i altres municipis de l’Estat espanyol fins al 28 d’octubre.

Els carrers de Lloret s’omplen de música, espectacles i artesania amb motiu de la 25a edició de la Fira Medieval

L'esdeveniment, que se celebrarà aquest cap de setmana, comptarà amb una norantena de propostes amb una gran oferta infantil.  

El Club d’Escacs Lloret organitza un torneig popular per la Festa Major

La competició es farà al Puntet, a l'avinguda de Vidreres, a partir de les deu del matí.

Un espectacle conjunt al Teatre posarà punt i final a la celebració del 75è aniversari del Casal de l’Obrera

Serà aquest diumenge a partir de les sis de la tarda i reunirà a membres de l'entitat cultural de tots els temps.

«Estimada Montserrat, encara que sigui mentida» arriba al Teatre de Lloret

El monòleg interpretat per Judit Saula serà aquest dissabte a les set de la tarda i encara queden algunes entrades disponibles.