Arribar a una clientela diferent o ser més present a les xarxes socials

Els establiments plantegen reptes als joves de Lloret, que són resolts a contrarellotge en la Hackató del Puntet.

Arribar a una clientela diferent o ser més present a les xarxes socials
00:00

Arribar a una clientela diferent, augmentar la presència en xarxes socials o bé iniciar les vendes online. Aquestes són alguns dels reptes plantejats per uns quants establiments de Lloret a un grup de joves.

Aquest va ser el punt de partida de la Hackató, feta ahir durant tot el dia a Lloret de Mar. Es tracta d’una experiència curiosa i molt inquiridora: uns quants alumnes, de 16 anys, han resolt a contrarellotge els reptes que els hi van fer arribar unes quantes botigues i establiments de la vila.

En aquesta ocasió, els locals implicats han estat tres: el Centre d’Estudis de Llengües, Skin Medic i el bar Arcadia.

Aquesta ha estat la 5a vegada que s’ha organitzat l’activitat des del Puntet, amb la implicació voluntària d’alumnes provinents dels instituts Coll i Rodès, Rocagrossa i la Immaculada Concepció.

La regidora de Joventut, Marina Nicolàs, conclou que es va fer “molt bona feina” i destaca «l’esperit crític» dels joves a la Hackató, que sens dubte ha estat d’allò més «intensa».

Els joves i els represnetants del Puntet, a més de la resta de participants, en acabar la Hackató.
Els joves i els represnetants del Puntet, a més de la resta de participants, en acabar la Hackató.

La Hackató, que ha comptat amb l’assessorament de Josep Lluís Sánchez Brugarola, s’ha dut a terme al llarg d’aquest dijous, de les 8 a les 20h.

Jordi Alarcón: «De vegades el pinyó val burrades i penses, qui comprarà panellets?»

A la pastisseria de la plaça de Melcior Montero i Vert, fa més de trenta anys que elaboren el dolç més tradicional de la Castanyada.

Minut de silenci en record de les víctimes de l’accident ferroviari de Toledo

L’Ajuntament trasllada el seu condol i solidaritat als familiars i amics de les víctimes, així com a totes les persones afectades, i agraeix la tasca dels serveis d’emergència.

Mercè Vilella: «Tinc 92 anys, estic bé, el cap em funciona, però les cames no tiren i he d’anar amb el taca-taca»

La lloretenca és una de les homenatjades al Dinar de la Gent Gran d'avui dimarts. També ho serà Nicanor Porto.

454 participants i gairebé 6.000 euros a la tercera cursa ‘Corre per les mames’ de Lloret de Mar

La cursa recapta diners per destinar al programa 'Guapes i Valentes', per ajudar les dones malaltes de càncer de mama.