Aturem la C-32 convoca a tothom a una assemblea general per debatre com aturar el projecte de l’autopista

La Plataforma vol tornar a plantejar les alternatives de mobilitat i debatre quines accions emprendre, davant l'anunci de la Generalitat de recuperar el projecte.

Jordi Palaudelmàs
Aturem la C-32 convoca a tothom a una assemblea general per debatre com aturar el projecte de l’autopista
00:00

La Plataforma Aturem la C32 convoca una assemblea general per exposar la situació i debatre les properes accions que cal emprendre, davant l’anunci de la Generalitat de recuperar el projecte de prolongació de l’autopista fins a Lloret de Mar.

Un portaveu de la plataforma, Jordi Palaudelmàs, avança que explicaran quines alternatives hi ha a l’arribada de l’autopista i es plantejarà què cal fer a partir d’ara per seguir lluitant contra el projecte i per una millora real de la mobilitat sense destruir el territori.

“Convidem a tothom a títol individual i també als col·lectius i associacions interessades en la preservació dels nostres boscos i que creuen que hi ha alternatives possibles sense haver de perdre tot el patrimoni natural i cultural entre El Vilar i Sant Pere del Bosc i Les Alegries i més enllà”

Jordi Palaudelmàs

L’assemblea general es farà aquest dimecres, a les vuit del vespre, al Puntet de l’avinguda de Vidreres i està oberta a tothom.

454 participants i gairebé 6.000 euros a la tercera cursa ‘Corre per les mames’ de Lloret de Mar

La cursa recapta diners per destinar al programa 'Guapes i Valentes', per ajudar les dones malaltes de càncer de mama.

Aquest cap de setmana dormirem una hora més: arriba el canvi d’hora d’hivern

La matinada del 25 d’octubre, a les tres tornaran a ser les dues. El canvi ens permetrà guanyar una hora de son, però també farà que es faci fosc més aviat.

Entra en vigor la reforma de les lleis de Dependència i Discapacitat

Els objectius principals són reduir la burocràcia, ampliar drets i reforçar el finançament públic.