‘Bajo Terapia’, de Corset Teatre, torna al Teatre de Lloret, aquest dissabte

Serà la tercera vegada que es representi aquesta comèdia que tracta sobre les relacions de parella. Es podrà veure dissabte, a les 20 hores, i l'entrada és gratuïta amb invitació.

Tono Alsina, Xavi Villasante i Gemma Guimerà
‘Bajo Terapia’, de Corset Teatre, torna al Teatre de Lloret, aquest dissabte
00:00

Corset Teatre, que pertany a l’associació Muekka, torna a representar Bajo Terapia’ aquest dissabte al Teatre de Lloret.

Es tracta d’una comèdia amb una reflexió de rerefons. L’obra parla de les relacions de parella i fa reflexionar els espectadors sobre el comportament de l’ésser humà quan comparteix la seva vida amb una altra persona, tal com ha avançat un dels actors, Tono Alsina.

“El que és bo és veure tota la teràpia, els temes que van sortint, els temes que es tracten i de quina manera surten i de quina manera afecten els personatges en escena”

Tono Alsina
Un dels assajos de 'Bajo Terapia' (Corset Teatre)
Un dels assajos de ‘Bajo Terapia’ (Corset Teatre)

Un altre dels intèrprets, Xavi Villasante, dona més detalls de l’espectacle i matisa que les tres parelles es troben en punts molt diferents de les seves respectives relacions.

“La primera parella acaba de començar, s’estimen moltíssim i tenen sexe gairebé diari; la segona, porta 10 anys amb les seves complicacions; i la tercera, porta vint anys convivint i ja estan una mica farts l’un de l’altre”

Xavi Villasante

La companyia lloretenca ha hagut de fer un canvi en el repartiment per la indisposició d’una de les actrius i serà Gemma Guimerà qui la substitueixi. La nova incorporació assegura que el públic riurà molt, però el final és sorprenent i fa reflexionar.

“Bajo Terapia és una obra còmica, la gent s’ho passa molt bé, però al final té un missatge molt important i això a Muekka ens agrada molt”

Gemma Guimerà

Bajo Terapia es representa aquest dissabte, 18 de desembre, a partir de les vuit del vespre. És un espectacle gratuït amb invitació, que es pot demanar al web del Teatre.

Després d’aquest dissabte, la companyia intentarà fer alguna funció més, a Lloret o a fora, ja que es tracta d’una obra que ha costat molt de tirar endavant, sobretot perquè a l’inici els assajos s’havien de fer telemàticament, perquè la pandèmia els impedia trobar-se en persona. Ara que  ja tenen tots els personatges integrats i, segons asseguren, l’obra ha evolucionat molt, busquen la possibilitat d’aconseguir un nou bolo.

El Castaween omplirà Lloret de zombis amb una batucada i cercavila tenebroses

La desfilada serà aquest dissabte a dos quarts de set de la tarda i sortirà des de la plaça de la Vila, on en tornar hi haurà també una disco zombi.

El lloretenc Ramón Vilaró, guardonat amb un Premi Anual de Periodisme Internacional

El que va ser corresponsal d'El País, reivindica la professió del periodista en una era marcada per la digitalització, la sobreinformació i les notícies falses.

El fons de la família Frigola, protagonista del Dia Mundial del Patrimoni Audiovisual

La celebració es fa aquest dimecres al Teatre, on es projectarà el muntatge audiovisual "Un temps en imatges. Arseni Frigola i Roca (1923-2017)".

Lloret de Mar es prepara per celebrar la 3a edició del Castaween

La programació combina activitats familiars, una cercavila terrorífica, la Panic Race i la tradicional Castanyada de Xino-Xano.