Bunyolada popular amb el Xino Xano, aquest Divendres Sant

Serà aquest 7 d'abril, amb una caminada fins a les Alegries, on es repartiran els 25 quilos de bunyols.

La gent del Xino Xano, fent bunyols, l'any passat.
Josep Maria Lloveras
Bunyolada popular amb el Xino Xano, aquest Divendres Sant
00:00

Després de repartir llor el passat Diumenge de Rams, el Xino-Xano ja es prepara per una altra activitat tradicional de Setmana Santa. En concret, per la bunyolada popular del proper 7 d’abril, que és aquest Divendres Sant.

Un membre del Xino-Xano, Josep Maria Lloveras, exposa que preparan 25 quilos de bunyols, seguint una recepta tradicional catalana. “Són els bunyols típics de Divendres Sant, que preparem el dia abans, tenim un membre que és pastisser i sap fer-los igual que a les pastisseries”, afegeix.

El mateix Divendres Sant, de bon matí, l’entitat organitza una caminada per anar fins a l’ermita de les Alegries, on es repartiran els bunyols a canvi d’un donatiu de 4 euros, amb la col·laboració del veïnat. La sortida es farà des de la Plaça de la Vila, a les 9h.

Després de la Bunyolada de Divendres Sant, el Xino Xano fa una aturada en les seves activitats. S’hi tornarà a posar després de l’estiu, al setembre, amb la Marxa de les Platges.

Tot a punt per la 13a Marxa de Torxes

El recorregut, que començarà aquesta nit a les nou del vespre i sortirà des de la Dona Marinera, estrena enguany nou itinerari.

L’Esplai Capicua inaugura exposició per celebrar el seu 35è aniversari

Hi trobareu objectes, fotografies i anècdotes de les quals han estat les tres dècades i mitja d'història de l'agrupació lloretenca.

Tarda de contes a la plaça Melcior Montero

L'activitat, a càrrec de la narradora oral Mon Mas, pretén apropar la biblioteca als barris més allunyats.

La Festa Major de les Alegries arriba diumenge amb una programació pensada per a tots els públics

Entre els actes més destacats trobarem la Batallada, el dinar a la Pineda i el berenar popular amenitzat amb discjòquei.