Can Sabata obre un restaurant avui a Girona

Hi importa el mateix concepte d'èxit de l'arrosseria que té a Lloret de Mar.

El nou restaurant i arrosseria de Can Sabata, a l'entrada de Girona.
Dani Morillas
Can Sabata obre un restaurant avui a Girona
00:00

Can Sabata obre avui un nou restaurant a Girona, amb el mateix concepte que a Lloret de Mar: amb l’arròs com a protagonista i amb la idea de repetir l’èxit que tenen a la vila.

El nou restaurant -amb arròs mariner, de mar i muntanya, arròs negre, de calamars, botifarra, melós o amb espàrrecs, bolets i tòfona- es troba situat a l’entrada de la ciutat de Girona, al carrer Barcelona.

Dani Morillas, de Can Sabata, explica que “teníem moltes ganes d’ampliar el negoci a Girona, és una ciutat atractiva, una ubicació encertada”.

El nou restaurant de Girona espera repetir la bona acollida que hi ha a Lloret: “que el producte principal sigui l’arròs en un menú és part de l’èxit, a més a un preu competitiu”.

És el primer local que engeguen fora de Lloret, on van obrir les portes l’any 1997. Des de fa temps és un dels locals de referència de la restauració a la vila per a veïns i turistes.

L’Aurora obre inscripcions als cursos de dansa del ventre amb la ballarina Cristina Catalán

Les classes començaran el 5 d'octubre, s'impartiran al teatre de Lloret i comptaran amb tres nivells.

L’Oficina de Català obre les inscripcions amb la novetat d’oferir el B2 presencial

A més, s'ha canviat la distribució de l'alumnat que comença des de zero.

Isaac Lloveras: “Parlar obertament sobre el suïcidi ajuda a prevenir-lo”

El 10 de setembre se celebra el Dia Mundial de Prevenció del Suïcidi i el psicòleg lloretenc Isaac Lloveras ens dona claus al respecte.

Lloret deixa enrere la calor extrema amb un descens de fins a 8 graus

El canvi de temperatura porta xàfecs irregulars i puntualment intensos, després de més de cinquanta dies sense pluja.