Can Sabata obre un restaurant avui a Girona

Hi importa el mateix concepte d'èxit de l'arrosseria que té a Lloret de Mar.

Dani Morillas
Can Sabata obre un restaurant avui a Girona
00:00

Can Sabata obre avui un nou restaurant a Girona, amb el mateix concepte que a Lloret de Mar: amb l’arròs com a protagonista i amb la idea de repetir l’èxit que tenen a la vila.

El nou restaurant -amb arròs mariner, de mar i muntanya, arròs negre, de calamars, botifarra, melós o amb espàrrecs, bolets i tòfona- es troba situat a l’entrada de la ciutat de Girona, al carrer Barcelona.

Dani Morillas, de Can Sabata, explica que “teníem moltes ganes d’ampliar el negoci a Girona, és una ciutat atractiva, una ubicació encertada”.

El nou restaurant de Girona espera repetir la bona acollida que hi ha a Lloret: “que el producte principal sigui l’arròs en un menú és part de l’èxit, a més a un preu competitiu”.

És el primer local que engeguen fora de Lloret, on van obrir les portes l’any 1997. Des de fa temps és un dels locals de referència de la restauració a la vila per a veïns i turistes.

454 participants i gairebé 6.000 euros a la tercera cursa ‘Corre per les mames’ de Lloret de Mar

La cursa recapta diners per destinar al programa 'Guapes i Valentes', per ajudar les dones malaltes de càncer de mama.

Aquest cap de setmana dormirem una hora més: arriba el canvi d’hora d’hivern

La matinada del 25 d’octubre, a les tres tornaran a ser les dues. El canvi ens permetrà guanyar una hora de son, però també farà que es faci fosc més aviat.

Entra en vigor la reforma de les lleis de Dependència i Discapacitat

Els objectius principals són reduir la burocràcia, ampliar drets i reforçar el finançament públic.