Canvi de paviment a l’Avinguda Amèrica, al barri de Fenals

Les obres, que han començat aquesta setmana, s'allargaran unes tres setmanes més.

Les obres de l'Avinguda Amèrica.
Joan Escalona
Canvi de paviment a l’Avinguda Amèrica, al barri de Fenals
00:00

L’Ajuntament de Lloret ha iniciat les obres de millora a l’Avinguda Amèrica, al barri de Fenals. Els treballs han començat aquesta setmana amb l’objectiu de substituir l’empedrat existent per un nou paviment.

El regidor de Via Pública, Joan Escalona, dona més detalls sobre els treballs i destaca que era un tros de carrer que es trobava en mal estat i que requeria d’una actuació integral com les que s’està fent.

«Aquesta part de l’Avinguda Amèrica estava en molt mal estat, necessitava una actuació integral»

Joan Escalona

L’Avinguda Amèrica és una de les principals vies del barri de Fenals, amb una càrrega alta pel que fa al pas de vehicles pesats com autocars o camions. El regidor assenyala que el nou paviment podrà donar una millor prestació.

«L’Avinguda Amèrica és un dels eixos principals de Fenals, amb un trànsit pesat de vehicles»

Joan Escalona

Les obres de millora han començat aquesta setmana i es preveu que s’allarguin unes tres setmanes. Mentre es facin els treballs, hi haurà diverses afectacions al trànsit, amb talls puntuals de la circulació. A més, algunes places d’aturada de taxis i autocars també podrien veure’s afectades.

Lloret de Mar obre un procés participatiu per definir la remodelació de l’Avinguda de Vidreres

L’Ajuntament convoca aquest dimecres una jornada oberta a veïns i negocis per recollir propostes sobre el futur d’una de les principals vies del municipi.

Els ‘comuns’ organitzen un acte informatiu amb els veïns sobre la remodelació de l’avinguda de Vidreres

Volen recollir propostes aquest dissabte (18h) al centre cívic del Molí.

La meitat de les inversions del 2026 a Lloret de Mar es destinen a la via pública i urbanisme

Els projectes més destacats són la remodelació de l'avinguda de Vidreres, Puig de Castellet, el pla de barris i millores als carrers.

Comença l’enderroc del Brava Park de Fenals per fer-hi 152 pisos per a residents

Amb aquest nou projecte, es posa fi a uns apartaments turístics molt deteriorats i amb ocupes que generaven queixes dels veïns.