Cap de setmana de concerts a l’espai singular Cala Gran

El cicle Musica & Fun compta avui amb el quartet de Magalí Sare, demà amb Tona Gafarot i Toni Molina, i diumenge amb Mone Terual i Al Pladellorens.

El cicle Music & Fun de l'any passat a Cala Gran.
Xavi Orri
Cap de setmana de concerts a l’espai singular Cala Gran
00:00

L’espai singular Cala Gran acull el cicle Music & Fun avui, demà i diumenge. Cada vespre hi ha proposta musical diferent. Avui amb el quartet de Magalí Sare, demà amb Tona Gafarot i Toni Molina, i diumenge amb Mone Terual i Al Pladellorens.

Xavi Orri, un dels responsables del cicle, explica que «proposem gaudir de l’essència mediterrània, amb música, l’opció de degustar uns platets i còctels amb la bartender Mariona Vilanova«.

El cicle ja es va dur a terme l’any passat, per primer cop, amb èxit. I es repeteix aquest cap de setmana a Lloret. La venda d’entrades, al web musicandfun.cat.

La 26a trobada de puntaires obrirà la jornada de l’11 de setembre

L'activitat serà de deu del matí a una del migdiada al passeig Verdaguer.

Lloret de Mar celebra la Diada amb un tastet de cultura i una ofrena floral

La plaça de la Vila acollirà una plantada de gegants, un pilar i cançons populars entre d'altres.

Tot a punt per la 13a Marxa de Torxes

El recorregut, que començarà aquesta nit a les nou del vespre i sortirà des de la Dona Marinera, estrena enguany nou itinerari.

L’Esplai Capicua inaugura exposició per celebrar el seu 35è aniversari

Hi trobareu objectes, fotografies i anècdotes de les quals han estat les tres dècades i mitja d'història de l'agrupació lloretenca.