El pianista franco-argentí Carlos Acotto serà l’encarregat de posar el punt final al cicle “Nits de Piano” amb un concert que tindrà lloc aquest divendres al Teatre de Lloret.
Resident a París des de finals dels anys vuitanta, Acotto està considerat un dels pianistes més destacats de la seva generació. Format a la Universitat Nacional de Rosario i deixeble del prestigiós pianista Bruno Leonardo Gelber, ha desenvolupat una llarga trajectòria internacional amb actuacions arreu d’Europa i Amèrica. Al llarg de la seva carrera ha estat aclamat pel seu virtuosisme, sensibilitat interpretativa i l’especial connexió amb el repertori romàntic, especialment amb compositors com Chopin i Liszt.
En un missatge adreçat al públic, Acotto ha expressat la seva satisfacció per tornar a actuar a Lloret de Mar. “Compartirem obres de Domenico Scarlatti, que va escollir la península ibèrica com a país d’adopció. Escoltarem també l’al·lucinant Carnaval de Viena de Schumann i, a la segona part, algunes de les grans obres de Chopin, com la cèlebre primera balada”, avança sobre un repertori que inclourà un «homenatge a Catalunya».
El concert de Carlos Acotto que tanca el cicle de piano tindrà lloc aquest divendres, dia 25 de maig (20h) al Teatre de Lloret. Les entrades es poden aconseguir al web de Entrápolis.
